Viidakon elämää

Ensimmäinen kuukauteni viidakkolaisena

 Oulussa toimiva tukitiimimme vastaa uusien asiakkaiden sisäänajosta pilvipalveluihimme, asiakkaiden opastamisesta sekä teknisten ongelmien ratkaisusta.

Matti Hämäläinen aloitti työskentelynsä Koodiviidakolla joulukuussa 2016. Hän on Technical Support Specialist eli yksi Viidakon tuen korvaamattomasta työvoimasta. Minkälainen oli hakuprosessi ja vastaanotto uutena Viidakon voimavarana? Entä minkälaista on työskennellä Viidakon tukitiimissä? Lue lisää 10.02.2017

Viidakolla autat asiakasta – ja voit olla ylpeä siitä

 Yleisymmärrys myynnistä sekä se, että on lähtökohtaisesti sosiaalinen ihminen, auttavat työssämme.

Oletko kiinnostunut työskentelemään paikassa, jossa pääset tekemään monipuolista myyntityötä, hoitamaan pitkäaikaisia asiakassuhteita ja ideoimaan tulevia digitaalisen viestinnän kehityskohtia? Koodiviidakko etsii tiimiinsä uusia, yritysmyynnistä kiinnostuneita osaajia. Lue lisää 05.01.2017

Ongelmat ratkaistaan koodien viidakossa

 Työssämme pääsee oppimaan ketterää ohjelmistokehitystä ja projektien hallintaa, uusia web-teknologioita ja tietoturvan edistämistä.

Haetko viihtyisää ja inspiroivaa työpaikkaa, jossa ”reilu meininki” ja kehittyminen kuuluvat jokaiseen työpäivään? Koodiviidakon työntekijät kertovat, millaista on työskennellä Viidakossa koodarina web-sovellusten parissa. Lue lisää 03.01.2017