Case Businesslike

1. Esittely

1. Esittely Marju Vuorensalmi Sähköinen uutiskirje tuntui luontevalta ja modernilta askeleelta kiireisten HR-ihmisten arkeen. Marju Vuorensalmi Johtava konsultti/partneri, Businesslike Oy

Businesslike Oy on positiivisesti ryhdikäs ja jämäkästi mutkaton auktorisoitu rekrytointiin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut ammattilainen. Yritys toimii pk-seudulla ja on erikoistunut toimistopuolen rekrytointeihin assistentti- ja asiantuntijatehtävistä aina johtotasolle saakka.

Businesslike on toteuttanut pitkään asiakkailleen suunnattua printti-asiakaslehteä. Lehden digitalisointi nousi ensimmäisiä kertoja puheeksi jo 2000-luvulla, kunnes sähköinen uutiskirje otettiin käyttöön vuonna 2013.

2. Haasteet ja lähtökohdat

2. Haasteet ja lähtökohdat Pia Hakola Printtiin nähden uutiskirjeiden suurimpia hyötyjä ovat seurattavuus ja kustannustehokkuus. Off- ja online markkinointimuodot voivat toki myös tukea toisiaan. Pia Hakola Account Director, Koodiviidakko Oy

Painetun asiakaslehden digitalisointiin oli useita syitä. Printin työstäminen ja lähettäminen koettiin työlääksi ja sen tekoon kului suhteettoman paljon aikaa. Myös printin suuret kustannukset sekä seurannan puuttuminen sysäsivät uudistusta eteenpäin.

Sähköisen uutiskirjeen tavoitteena oli tuottaa sisältöä, joka kiinnostaa aidosti lukijoita. Uudistuksessa kiinnitettiin siten erityistä huomiota asiakaslähtöisyyteen: haluttiin tarjota laadukasta ja mielenkiintoista sisältöä, ei spämmätä ketään sisällöttömillä kirjeillä.

3. Toteutus

Elina Salo Postiviidakossa ehdottomana plussana on sen helppokäyttöisyys. Kirjeen tekeminen onnistuu nopeasti ja vaivattomasti. Elina Salo Rekrytointikonsultti, Businesslike Oy

Kartoitettuaan uutiskirjetyökaluja Businesslike päätyi valitsemaan Postiviidakon. Postiviidakkoon päädyttiin muun muassa sen helppokäyttöisyyden, seurantaominaisuuksien ja suoraan latautuvien kuvien ansiosta.

Postiviidakon käytössä erityisen hyväksi on koettu sen helppokäyttöisyys. Uutiskirjeet saadaan nyt nopeasti tehtyä ja lähetettyä halutuille kohderyhmille. Seuranta-työkalun avulla katsotaan aktiivisesti, mitkä jutut ovat kiinnostaneet ja missä olisi parannettavaa. Näin viestintää kehitetään jatkuvasti yhä asiakaslähtöisempään suuntaan.

4. Lopputulos

4. Lopputulos Marju Vuorensalmi Uutiskirjeiden vaikuttavuutta on nyt helppo seurata, mikä auttaa meitä nostamaan esille asiakkaitamme kiinnostavia aiheita ja näkökulmia. Uutiskirje on myös kustannuksiltaan kohtuullinen ja ajan hengen mukainen. Marju Vuorensalmi Johtava konsultti/partneri, Businesslike Oy

Nyt Businesslike lähettää säännöllisesti uutiskirjeitä, joissa käsitellään kiinnostavia ja ajankohtaisia aiheita rekrytoinnista työelämään. Pyrkimyksenä on nostaa esiin ­asiakkaita kiinnostavia juttuja ja näkökulmia, joista on hyötyä ja iloa.

  • Postiviidakon käyttäjälähtöisen työkalun avulla yritys pystyy kohdistamaan resurssinsa tehokkaammin – sekä aikaa että rahaa säästyy.
  • Monipuolisten raporttien ansiosta viestintää pystytään kehittämään asiakaslähtöisemmäksi.

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä tai lue lisää osoitteesta Postiviidakko.fi!

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä tai lue lisää osoitteesta Postiviidakko.fi!

Ota meihin rohkeasti yhteyttä tai tutustu Postiviidakkoon tarkemmin tuotesivustolla osoitteessa Postiviidakko.fi.

Vinkkaamalla meille kiinnostuksesi saat ilmaisen esittelyn Postiviidakosta – paikan päällä tai vaikka online yhteydessä. Takaamme, että nähtyäsi Postiviidakon et tule pettymään! Tutkimusten mukaan sähköpostimarkkinoinnin ROI (Return On Investment) on paras kaikista online -markkinointikeinoista, siksi yhä usemmat organisaatiot hyödyntävät uutiskirjeitä osana viestintäänsä. Sähköpostimarkkinointi on nopea ja tehokas tapa viestiä – Postiviidakko tekee siitä myös helppoa.

Ota yhteyttä Postiviidakko.fi