Case Avis

1. Esittely

1. Esittely Max Lindholm Kokemuksestani voin sanoa, että olen erittäin tyytyväinen Postiviidakkoon. Se on helppo, nopea ja etenkin selkeä työkalu. Max Lindholm Sales & Marketing Advisor, Avis

Avis on maailmanlaajuinen autovuokrausketju, joka palvelee yli 160 eri maassa ja yli 5000 vuokrauspisteessä. Avisin "We Try Harder" kuuluu maailman viiden tunnetuimman sloganin joukkooon. "WeTryHarder" ei ole vain slogan, vaan se on Avisin palvelulupaus ja koko toiminnan perusta.

2. Tavoitteet ja haasteet

Ville Lehtoniemi Panostamme Koodiviidakolla jatkuvasti viestien läpimenoon. Tämä työ vaatii sekä aktiivista tietoturva-asioiden seuraamista että jatkuvaa tuotekehitystä. Ville Lehtoniemi Account Director, Koodiviidakko Oy

Avisilla on laaja asiakaskunta, jota yritys halusi lähestyä sähköisillä uutiskirjeillä. Kirjeiden tavoitteena oli rakentaa suhteita sekä ylläpitää säännöllistä yhteyttä asiakkaiden ja prospektien kanssa. Uutiskirjeiden lähettämistä haluttiin helpottaa niin, ettei viestien laatimiseen tarvitsisi käyttää paljoa aikaa ja henkilöstöresursseja. Näin ollen yksi hankinnan tärkeimmistä seikoista oli uuden työkalun käyttäjäystävällisyys. Olennaisena pidettiin myös työkalun luotettavuutta laajojen kohderyhmien tavoittamisessa. 

3. Toteutus

3. Toteutus Max Lindholm Postiviidakko on vastannut odotuksiamme mainiosti. Kaikki mitä olemme halunneet tehdä on myös onnistunut. Max Lindholm Sales & Marketing Advisor, Avis

Koodiviidakon Postiviidakko-työkalu vakuutti Avisin käyttäjäystävällisyydellään. Drag & Drop -editorin avulla on kätevä muokkailla uutiskirjeiden sisältöä ja rakennetta kunkin kirjeen tarpeita vastaavaksi. Hetivalmiin kirjepohjan ansiosta tarvitsee vain lisätä sisältö ja lähettää kirje.

Myös tilaajakannan hallinnoinnin on koettu helpottuneen Postiviidakon käyttöönoton myötä. Erityisesti messut ovat osoittautuneet loistavaksi keinoksi kerätä uusia tilaajia uutiskirjeelle. Messupäivän jälkeen uudet yhteystiedot viedään Postiviidakkoon Excel-tiedostona ja hyödynnetään jälkimarkkinointitoimenpiteissä.

4. Lopputulos

4. Lopputulos Ville Lehtoniemi Sähköpostimarkkinointi on tehokas tapa liidien generointiin. Se myös kaventaa myynti- ja markkinointitoimintojen kuilua tuomalla ne lähemmäs toisiaan. Ville Lehtoniemi Account Director, Koodiviidakko Oy

Kuten Avisilla toivottiin, uutiskirjeiden koostaminen ja lähettäminen vie nyt huomattavasti vähemmän aikaa kuin ennen. Postiviidakon avulla kohderyhmät tavoitetaan tehokkaasti sekä tyylillä. Uutiskirjeistä on saatu suoraan myös uusia asiakaskontakteja.

  • Sähköpostimarkkinointikampanjat ovat johtaneet yhteydenottoihin
  • Käyttäjäystävällinen työkalu säästää yrityksen aikaa ja resursseja

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä tai lue lisää osoitteesta Postiviidakko.fi!

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä tai lue lisää osoitteesta Postiviidakko.fi!

Ota meihin rohkeasti yhteyttä tai tutustu Postiviidakkoon tarkemmin tuotesivustolla osoitteessa Postiviidakko.fi.

Vinkkaamalla meille kiinnostuksesi saat ilmaisen esittelyn Postiviidakosta – paikan päällä tai vaikka online yhteydessä. Takaamme, että nähtyäsi Postiviidakon et tule pettymään! Tutkimusten mukaan sähköpostimarkkinoinnin ROI (Return On Investment) on paras kaikista online -markkinointikeinoista, siksi yhä usemmat organisaatiot hyödyntävät uutiskirjeitä osana viestintäänsä. Sähköpostimarkkinointi on nopea ja tehokas tapa viestiä – Postiviidakko tekee siitä myös helppoa.

Ota yhteyttä Postiviidakko.fi