Ota uusi lähestymistapa datan hyödyntämiseen

Moni markkinoija painii mainonnan kohdentamiseen liittyvien haasteiden parissa: asiakasdataa kerätään koko ajan valtavia määriä, mutta sitä ei pystytä hyödyntämään tehokkaasti, sillä data on ripoteltuna sinne tänne eri järjestelmiin.

Olemme nyt täydentäneet Koodiviidakon ratkaisuja Google Ads -integraatiolla, jonka avulla voit hyödyntää monikanavaista markkinointidataa ja luoda tehokkaita mainoskampanjoita – yhden käyttöliittymän kautta.

/media/landing-pages/google-partnership/google_adwords_lianacem_find_new_audiences_750x750.png

Löydä mainoksillesi uusia kohdeyleisöjä

Uusien mainosyleisöjen löytäminen voi olla vaikeaa, erityisesti ostopolun alkuvaiheessa. Google Ads -integraatiomme ansiosta voit löytää mainoksillesi täysin uusia yleisöjä luomalla kohderyhmiä, jotka muistuttavat olemassa olevia kontaktikantojasi. Hyödynnä kohdeyleisöjen rakentamisessa esimerkiksi:

  • Oppaiden ja whitepapereidesi lataajia
  • Keräämiäsi sähköpostilistoja
  • Uutiskirjeidesi klikkaajia.

Ota yhteyttä

/media/landing-pages/google-partnership/google_adwords_lianacem_segment_and_target_750x750.png

Ota datasta kaikki hyöty irti

Google Ads -integraation avulla voit jyvittää mainosbudjettiasi entistä tehokkaammin kohdistamalla mainoksiasi tarkasti rajatulle kohdeyleisölle.

Voit valita Koodiviidakon käyttöliittymästä suoraan, mille nykyiselle yleisöllesi haluat kohdistaa hakukonemainontaa. Voit valita mainontasi kohteeksi esimerkiksi:

  • Uutiskirjeesi klikkaajat - kohdista heille vaikkapa videomainos, joka liittyy kirjeesi sisältöön
  • Laskeutumissivustosi vierailijat - tarjoa 50 % alennus sivulla esiteltyyn tuotteeseen tai palveluun
  • Viimeisimmän blogiartikkelisi lukijat - houkuttele heidät uudestaan sisältöjesi pariin mainostamalla heille artikkeliin liittyvää opasta.

Kysy lisää

/media/landing-pages/google-partnership/google_adwords_lianacem_calculate_roi_750x750.png

Mittaa markkinointisi hyötysuhde (ROI)

ROI on tyypillisesti yksi tärkeimmistä markkinoinnin arvon mittareista, sillä se kertoo suoraan, kuinka paljon tuottoa mainoksesi tuovat. Google Ads -integraatiomme avulla olet askeleen edellä ROI:n mittaamisessa: 

  • Seuraa Google Adsin konversiota suoraan Koodiviidakon alustan kautta
  • Vertaile eri markkinointikanavien, kuten sähköpostin, somen ja PPC-mainonnan, hyötysuhdetta
  • Jäljitä eri kanavien aikaansaama konversio jopa myyntiin asti.

Pyydä yhteydenottoa

/media/landing-pages/google-partnership/lianacem_google_adwords_campaigns_750x750.png

Koodiviidakon Google Ads -integraatio 

  • Erilaiset kampanjatyypit: etsi yleisöjä, hyödynnä olemassa olevia tai kokeile molempia lähestymistapoja
  • Kaikki tarvittava yhdessä paikassa: ota mainokset osaksi markkinoinnin automaatioketjuasi ja hallitse kokonaisuutta yhdellä käyttöliittymällä
  • Monikanavainen markkinointi: näet yhdellä vilkaisulla, kuinka tehokasta mainonta on muihin markkinointikanaviin, kuten sähköpostimarkkinointiin ja someen, verrattuna
  • Mittaa tuloksia: seuraa mainosnäkyvyyttä, budjettia, CTR:ää, konversiota, CPC:tä ja ROI:ta.

Kysy lisää

Ota yhteyttä ja kysy lisää:

Koodiviidakon työkaluja käyttää yli 3500 organisaatiota

Audi

Audi

Audi on saksalainen luksusautojen valmistaja. Yhtiöllä on yhdeksän tuotantolaitosta ympäri maailmaa.

Samsung

Samsung

Samsung Group on maailmanlaajuisesti toimiva yritys, joka tunnetaan erityisesti kodinelektroniikan valmistajana.

Avis

Avis

Avis on maailmanlaajuinen autovuokrausketju, joka palvelee yli 165 eri maassa ja yli 5 000 vuokrauspisteessä.
view-reference

The Body Shop

The Body Shop

The Body Shop on kansainvälinen kosmetiikkayritys, joka toimii yli 60 maassa eri puolilla maailmaa.