Uutiskirjeviestinnän ToDo-lista, jonka kultakalakin jaksaa lukea

21.05.2014 0

Uusimpien tutkimusten mukaan ihmisen kyky keskittyä yhteen asiaan yhtäjaksoisesti ja häiriintymättä on pudonnut 8 sekuntiin, kun se oli vuonna 2000 vielä 12 sekuntia. Tällä hetkellä keskittymiskykymme on sekunnin huonompi kuin kultakalalla, jolla vastaava luku on 9 sekuntia. 

Kirjoitimme uutiskirjeviestinnän ToDo-listan, jonka kultakalakin jaksaa lukea.

Uutiskirjeiden ToDo:

  1. Hanki helppokäyttöinen työkalu
  2. Panosta sisältöön
  3. Mobiilioptimoi
  4. Rikasta tilaajarekisteriä
  5. Profiloi lukijasi

Varaudu kuitenkin siihen, että ToDo-listan toteutus vie hieman kauemmin kuin 8 sekuntia. Kaikkea ei kuitenkaan tarvitse tehdä kerralla, vaan toimeen voidaan ryhtyä askel kerrallaan. 

Uutiskirjeviestinnän kehittämisessä suosittelemme aloittamaan helppokäyttöisestä työkalusta, sillä hyvä työkalu korreloi tutkitusti enemmän aikaa listan muille osille. Kun aikaa ei tarvitse käyttää tekniikan kanssa tappelemiseen, jää sitä paljon enemmän niille asioille, joilla on merkitystä. Tutustu Postiviidakko-uutiskirjetyökaluun.

Kommentointi