Koodiviidakko esiintyjänä "Uuden sukupolven sähköpostimarkkinointi" -tehokurssilla

25.10.2012 0

Uuden sukupolven sähköpostimarkkinointi on oikein kohdistettua ja interaktiivista. Interaktiivisuus on sähköpostimarkkinoinnin elinehto. Se mahdollistaa viestinnän ja viestien entistä tarkemman kohdistamisen ja henkilökohtaisuuden. Sähköpostimarkkinointi rakentaa osaltaan asiakaskokemusta - siksi sen tulee niveltyä tarkasti yrityksen muuhun viestintään.

Kurssin esiintyjät kattavat esityksissään kaikki nämä osa-alueet: sähköpostimarkkinoinnin rooli, lakiasiat, tiedottaminen, rekisterien hallinta, integraatiot järjestelmien välillä, markkinoinnin automaatio, analysointi ja seuranta.

Koulutus järjestetään Paasitornissa Helsingissä.