Case: Nosto lisää verkkokaupan myyntiä

24.09.2013 0

Verkkokaupan etusivun tehtävä on antaa kiireisille, mutta uteliaille ohikulkijoille käsitys siitä, mitä kaupassasi on tarjolla. Eikö olisi mahtavaa, jos tietäisit asiakkaan kävellessä näyteikkunasi ohi hänen mieltymyksensä ja voisit houkutella hänet kauppaasi esittämällä juuri häntä kiinnostavia tuotteita?

Miten Nosto auttaa verkkokauppiaita?

Markkinointiautomaatiopalvelu Nosto personoi verkkokaupan tuotesuosituksia asiakkaille reaaliaikaisesti. Automatisoidun ja optimoidun tuotepalvelun avulla voidaan nostaa verkkokaupan konversiota ja tilauksen keskimääräistä arvoa sekä kasvattaa verkkokaupan liikevaihtoa huomattavasti.

Noston avulla voidaan automatisoida räätälöityjen tuotesuositusten esittämistä verkkokaupassa ja tarjota siten rikkaampia ostokokemuksia verkkokaupan asiakkaille. Kaupassa voidaan esittää palaavalle asiakkaille muun muassa henkilökohtaisia tuotesuosituksia eli tuotteita, joita hän on esimerkiksi aikaisemmin harkinnut niitä kuitenkaan ostamatta. Uusille asiakkaille palvelu taas tarjoaa tuotteita, jotka ovat todennäköisimmin heitä kiinnostavia. Noston väsymätön asiakaspalvelija ehdottaa myös tuoteyhdistelmiä sekä esittää top listoja, edistäen näin verkkokaupan lisämyyntiä ja mahdollistaen henkilökohtaisen asiointikokemuksen jokaiselle verkkokauppasi asiakkaalle. Kaikki tämä tapahtuu konepellin alla automatisoidusti, yksilöidysti ja reaaliajassa. Mikäli asiakas hylkää ostoskorinsa, voidaan hänelle lähettää automaattisesti henkilökohtainen sähköpostimuistutus unohtuneesta korista, ja suositella lisäksi muita kiinnostavia tuotteita. On täysin mahdollista, että ostoskori unohtui kauppaan tahattomasti kiireen takia.

ViidakkoStore-alustaan on toteutettu integraatio Nostoon, joten se voidaan kätevästi lisätä osaksi työkalullamme toteutettua verkkokauppaa. Ota yhteyttä asiantuntijoihimme ja kysy lisää!

Kommentointi