6 tapaa kertoa asiakkaillesi, että välität

14.02.2018 0

Milloin viimeksi muistit asiakkaitasi henkilökohtaisella, juuri heille osoitetulla viestillä?

Sisältöjen kohdentaminen parantaa tunnetusti asiakaskokemusta ja -uskollisuutta, joten sen suunnitteluun ja toteuttamiseen kannattaa käyttää aikaa ja vaivaa. Markkinoinnin automaation avulla voit luoda ja lähettää asiakkaillesi relevanttia sisältöä juuri oikeaan aikaan perustuen heidän ostokäyttäytymiseensä tai asiakashistoriaansa. Hyödyntämällä personoituja sisältöjä erotut massasta ja osoitat asiakkaillesi, että välität heistä.  

Listasimme kuusi tapaa hyödyntää markkinoinnin automaatiota asiakasviestinnässä:

Lue lisää aiheesta:

Kiinnostaako markkinoinnin automaatio? Lataa ilmainen opas!

Miten päästä alkuun markkinoinnin automaatiossa ja mihin kaikkeen automaatioteknologiaa voi hyödyntää? 18-sivuinen oppaamme pyrkii havainnollistamaa perustason toimenpiteitä esimerkkien ja kuvituksen avulla.

Tilaa opas