Uutinen

Tuo kohderyhmäsi oikean sisällön äärelle – toteuta laskeutumissivut osana sähköistä viestintää

Ota yhteyttä
Katso kuva Tuo kohderyhmäsi oikean sisällön äärelle – toteuta laskeutumissivut osana sähköistä viestintää Kokosimme 5 vinkkiä landing sivujen hyödyntämiseen

Kokosimme 5 vinkkiä landing sivujen hyödyntämiseen:

  1. Generoi liidejä landing sivujen avulla. Toteuta landing sivusta tuotetta tai palvelua myyvä kokonaisuus, jossa yhteydenotto on pääosassa. Ohjaa yhteydenottoon tekstein, tarjouksin ja visuaalisin tehostein. Testaa eri sivujen tehoa, optimoi paras kokonaisuus!
  2. Tuo landing sivut osaksi Adwords-mainontaa ja kampanjoitasi. Voit toteuttaa useita eri sivuja, tuoden oikean kohderyhmän oikean sisällön äärelle. Luo kampanjasta jatkumo, jossa eri avainsanat vievät eri sivuille ja eri sisältöön. Tavoita oikea henkilö ja tarjoa hänen etsimänsä sisältö landing sivulla!
  3. Hyödynnä landing sivuja uusien tuotteiden ja palvelujen lanseerauksessa. Voit esitellä sivulla tärkeimmät myyntivaltit ja kerätä uudesta tuotteesta kiinnostuneiden yhteydenotot. Valmiiksi suunniteltu pohja landing sivuille on nopea ja kätevä tapa tuoda tuotelanseeraukset verkkoon.
  4. Toteuta landing sivuja, jotka keskittyvät sosiaalisen median konseptiin – anna sivuston käyttäjille mahdollisuus suositella ja jakaa sivuasi. Fokusoi sivusi nimenomaan SoMe -konseptiin, katso kuinka pitkälle se vie. Muista myös tarkistaa, että kilpailusi noudattaa Facebookin kilpailusääntöjä.
  5. Käytä landing sivuja Click through-portaaleina – tällöin landing sivun tarkoituksena on saada lukija klikkaamaan itsensä toiselle sivulle. Landing sivulla voit esittää juuri tarpeeksi tietoa "lämmittääksesi" lukijan, ohjata hänet eteenpäin ja askeleen lähemmäs ostopäätöstä.

Tiesitkö, että sähköpostimarkkinoinnin työkalumme Postiviidakon lisäksi löydät meiltä ratkaisut myös landing sivujen toteutukseen sekä kokonaisuuden tehon mittaamiseen?

Ota meihin yhteyttä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.

Lue lisää

5 kysymystä ja vinkkiä: näin pääset alkuun markkinoinnin automaatiossa (ilman harmaita hiuksia)

Markkinoinnin automaation käyttöönotto voi olla pitkällinen, tuskallinen ja kallis projekti – tai sitten ei. Kokosimme yhteen viisi kysymystä ja viisi vinkkiä ammattilaisilta. Pohditko markkinoinnin automaation aloittamista? Kysy nämä itseltäsi!

Lue lisää

Infograafi: Rakenna hyvä uutiskirje

Hyvin rakennettu uutiskirje on ytimekäs ja iskevä sekä vastaanottajalleen hyvin kohdennettu. Katso infograafista, kuinka rakennat parhaimman mahdollisen uutiskirjeen ja maksimoit sähköpostimarkkinointisi tehon.

Lue lisää

Seuraa ja jalosta: näin löydät mielipidejohtajat

Key opinion leaders -kartoituksen voi tehdä tai teettää kertaluontoisesti yksinkertaisesti paneutumalla erilaisiin seurantaraportteihin. Parhaimmillaan mielipidejohtajien löytäminen on kuitenkin osa jokapäiväistä viestintää ja markkinointia, johon sisältyy some- ja mediaseuranta, mediatiedottaminen ja mediasuhteiden hoito.

Lue lisää

Miksi mielipidevaikuttajat ovat tärkeitä?

Mielipidevaikuttajat ovat henkilöitä tai yhteisöjä, joilla on riittävän vahva sosiaalinen asema, jotta heidän suosituksiaan ja mielipiteitään kuunnellaan esimerkiksi ostopäätöstä tehdessä.

Lue lisää