Uutinen

Infograafi: Rakenna hyvä uutiskirje

Ota yhteyttä 2
Infograafi: Rakenna hyvä uutiskirje Aloita iskevästi ja kiinnitä huomiota äänensävyyn. Tee uutiskirjeestä helposti skannattava ja ytimekäs.

Oikein kohdennettu uutiskirje on yksi parhaista tavoista tavoittaa potentiaalista asiakaskuntaa, nykyiset asiakkaat ja tärkeimmät sidosryhmät. Uutiskirjeiden ROI on edelleen kirkkaasti suurin digitaalisen markkinoinnin eri kanavista.

Direct Marketing Associationin ja Demand Metricin kesäkuussa 2016 tekemän tutkimuksen mukaan sähköpostimarkkinoinnin keskimääräinen ROI on jopa neljä kertaa enemmän kuin muiden markkinointikanavien, mukaanlukien sosiaalinen media ja hakukonemarkkinointi.

Katso infograafista, kuinka rakennat parhaimman mahdollisen uutiskirjeen ja maksimoit sähköpostimarkkinointisi tehon.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Kommentit (2)

27.03.2017

Missä on se infograafi?

Infograohics, infografiikka sisältäisi jotain visualisointia asialle ja -graafi on suomeksi kuvaaja.

-

05.04.2017

Kiitos kommentistasi

Harmi, ettei infograafimme vastannut odotuksiasi. Infograafilla tarkoitetaan meidän käsityksemme mukaan tiedon visualisointia niin, että tieto on helpompi ja nopeampi omaksua. Tässä olemme mielestämme onnistuneet – infograafi kokoaa onnistuneen uutiskirjeen elementit yhteen kuvaan, lyhyesti selitettynä ja erilaisia ikoneja sekä huomiovärejä hyödyntäen. Näin lukijan on helppo poimia pääpointit ja jakaa infograafia eteenpäin.

- Johanna Lammassaari

 

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.

Lue lisää

5 kysymystä ja vinkkiä: näin pääset alkuun markkinoinnin automaatiossa (ilman harmaita hiuksia)

Markkinoinnin automaation käyttöönotto voi olla pitkällinen, tuskallinen ja kallis projekti – tai sitten ei. Kokosimme yhteen viisi kysymystä ja viisi vinkkiä ammattilaisilta. Pohditko markkinoinnin automaation aloittamista? Kysy nämä itseltäsi!

Lue lisää

Seuraa ja jalosta: näin löydät mielipidejohtajat

Key opinion leaders -kartoituksen voi tehdä tai teettää kertaluontoisesti yksinkertaisesti paneutumalla erilaisiin seurantaraportteihin. Parhaimmillaan mielipidejohtajien löytäminen on kuitenkin osa jokapäiväistä viestintää ja markkinointia, johon sisältyy some- ja mediaseuranta, mediatiedottaminen ja mediasuhteiden hoito.

Lue lisää

Miksi mielipidevaikuttajat ovat tärkeitä?

Mielipidevaikuttajat ovat henkilöitä tai yhteisöjä, joilla on riittävän vahva sosiaalinen asema, jotta heidän suosituksiaan ja mielipiteitään kuunnellaan esimerkiksi ostopäätöstä tehdessä.

Lue lisää