Uutinen

Case: Nosto lisää verkkokaupan myyntiä

Ota yhteyttä
Case: Nosto lisää verkkokaupan myyntiä Noston avulla voidaan automatisoida räätälöityjen tuotesuositusten esittämistä verkkokaupassa ja tarjota siten rikkaampia ostokokemuksia verkkokaupan asiakkaille.

Verkkokaupan etusivun tehtävä on antaa kiireisille, mutta uteliaille ohikulkijoille käsitys siitä, mitä kaupassasi on tarjolla. Eikö olisi mahtavaa, jos tietäisit asiakkaan kävellessä näyteikkunasi ohi hänen mieltymyksensä ja voisit houkutella hänet kauppaasi esittämällä juuri häntä kiinnostavia tuotteita?

Miten Nosto auttaa verkkokauppiaita?

Markkinointiautomaatiopalvelu Nosto personoi verkkokaupan tuotesuosituksia asiakkaille reaaliaikaisesti. Automatisoidun ja optimoidun tuotepalvelun avulla voidaan nostaa verkkokaupan konversiota ja tilauksen keskimääräistä arvoa sekä kasvattaa verkkokaupan liikevaihtoa huomattavasti.

Noston avulla voidaan automatisoida räätälöityjen tuotesuositusten esittämistä verkkokaupassa ja tarjota siten rikkaampia ostokokemuksia verkkokaupan asiakkaille. Kaupassa voidaan esittää palaavalle asiakkaille muun muassa henkilökohtaisia tuotesuosituksia eli tuotteita, joita hän on esimerkiksi aikaisemmin harkinnut niitä kuitenkaan ostamatta. Uusille asiakkaille palvelu taas tarjoaa tuotteita, jotka ovat todennäköisimmin heitä kiinnostavia. Noston väsymätön asiakaspalvelija ehdottaa myös tuoteyhdistelmiä sekä esittää top listoja, edistäen näin verkkokaupan lisämyyntiä ja mahdollistaen henkilökohtaisen asiointikokemuksen jokaiselle verkkokauppasi asiakkaalle. Kaikki tämä tapahtuu konepellin alla automatisoidusti, yksilöidysti ja reaaliajassa. Mikäli asiakas hylkää ostoskorinsa, voidaan hänelle lähettää automaattisesti henkilökohtainen sähköpostimuistutus unohtuneesta korista, ja suositella lisäksi muita kiinnostavia tuotteita. On täysin mahdollista, että ostoskori unohtui kauppaan tahattomasti kiireen takia.

ViidakkoStore-alustaan on toteutettu integraatio Nostoon, joten se voidaan kätevästi lisätä osaksi työkalullamme toteutettua verkkokauppaa. Ota yhteyttä asiantuntijoihimme ja kysy lisää!

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

 

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.

Lue lisää

5 kysymystä ja vinkkiä: näin pääset alkuun markkinoinnin automaatiossa (ilman harmaita hiuksia)

Markkinoinnin automaation käyttöönotto voi olla pitkällinen, tuskallinen ja kallis projekti – tai sitten ei. Kokosimme yhteen viisi kysymystä ja viisi vinkkiä ammattilaisilta. Pohditko markkinoinnin automaation aloittamista? Kysy nämä itseltäsi!

Lue lisää

Infograafi: Rakenna hyvä uutiskirje

Hyvin rakennettu uutiskirje on ytimekäs ja iskevä sekä vastaanottajalleen hyvin kohdennettu. Katso infograafista, kuinka rakennat parhaimman mahdollisen uutiskirjeen ja maksimoit sähköpostimarkkinointisi tehon.

Lue lisää

Seuraa ja jalosta: näin löydät mielipidejohtajat

Key opinion leaders -kartoituksen voi tehdä tai teettää kertaluontoisesti yksinkertaisesti paneutumalla erilaisiin seurantaraportteihin. Parhaimmillaan mielipidejohtajien löytäminen on kuitenkin osa jokapäiväistä viestintää ja markkinointia, johon sisältyy some- ja mediaseuranta, mediatiedottaminen ja mediasuhteiden hoito.

Lue lisää

Miksi mielipidevaikuttajat ovat tärkeitä?

Mielipidevaikuttajat ovat henkilöitä tai yhteisöjä, joilla on riittävän vahva sosiaalinen asema, jotta heidän suosituksiaan ja mielipiteitään kuunnellaan esimerkiksi ostopäätöstä tehdessä.

Lue lisää