Uutinen

6 tapaa kertoa asiakkaillesi, että välität

Ota yhteyttä
6 tapaa kertoa asiakkaillesi, että välität Tunteista puhuminen ei ole aina helppoa – etenkään suomalaisille. Markkinoinnin automaation avulla osoitat asiakkaillesi, kuinka välität heistä.

Milloin viimeksi muistit asiakkaitasi henkilökohtaisella, juuri heille osoitetulla viestillä?

Sisältöjen kohdentaminen parantaa tunnetusti asiakaskokemusta ja -uskollisuutta, joten sen suunnitteluun ja toteuttamiseen kannattaa käyttää aikaa ja vaivaa. Markkinoinnin automaation avulla voit luoda ja lähettää asiakkaillesi relevanttia sisältöä juuri oikeaan aikaan perustuen heidän ostokäyttäytymiseensä tai asiakashistoriaansa. Hyödyntämällä personoituja sisältöjä erotut massasta ja osoitat asiakkaillesi, että välität heistä.  

Listasimme kuusi tapaa hyödyntää markkinoinnin automaatiota asiakasviestinnässä:

Lue lisää aiheesta:

Kiinnostaako markkinoinnin automaatio? Lataa ilmainen opas!

Miten päästä alkuun markkinoinnin automaatiossa ja mihin kaikkeen automaatioteknologiaa voi hyödyntää? 18-sivuinen oppaamme pyrkii havainnollistamaa perustason toimenpiteitä esimerkkien ja kuvituksen avulla.

Tilaa opas

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

100 vinkkiä digimarkkinointiin ja -viestintään

Suomen 100-vuotistaipaleen kunniaksi halusimme kiittää kotimaatamme. Keräsimme kokoon 100 vinkkiä digitaaliseen markkinointiin ja viestintään.

Lue lisää

GDPR-muistilista ja peruskäsitteet: näin valmistaudut tulevaan EU:n tietosuoja-asetukseen

Mitä jokaisen markkinoijan ja viestijän olisi hyvä tietää EU:n uudesta tietosuoja-asetuksesta eli GDPR:stä? Koostimme aiheesta tiiviin tietopaketin, joka sisältää asetuksen keskeiset sisällöt, termit sekä muistilistan asetukseen valmistautumisesta.

Lue lisää

8 vinkkiä juhlapyhien sähköpostimarkkinointiin [infograafi]

Vaikka jouluun on vielä aikaa, alkaa juhlapyhien markkinoinnin valmistelu jo monta kuukautta etukäteen. Kokosimme 8 vinkkiä auttamaan sinua juhlakauden sähköpostimarkkinoinnissasi.

Lue lisää

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää