Uutinen

100 vinkkiä digimarkkinointiin ja -viestintään

Ota yhteyttä
100 vinkkiä digimarkkinointiin ja -viestintään Koodiviidakon tarina alkoi Suomessa vuonna 2005. Sittemmin olemme kansainvälistyneet kovasti, mutta emme koskaan ole unohtaneet juuriamme.

Koodiviidakon tarina alkoi Suomessa vuonna 2005. Sittemmin olemme kasvaneet Suomen johtavaksi markkinoinnin ja viestinnän ohjelmistopalveluyhtiöksi sekä valloittaneet maailmaa kansainvälisellä Liana-brändillämme.

Emme kuitenkaan koskaan ole unohtaneet juuriamme. Suomen vahva tietotaito teknologiassa ja viestinnässä on mahdollistanut kasvumme, ja pääkonttorimme sijaitsee tänä päivänäkin Oulussa.

Suomen 100-vuotistaipaleen kunniaksi halusimme kiittää kotimaatamme. Keräsimme kokoon 100 vinkkiä digitaaliseen markkinointiin ja viestintään.

Suomen 100-vuotistaipaleen kunniaksi keräsimme 100 vinkkiä digitaaliseen markkinointiin ja viestintään

PS: Tiesitkö, että Koodiviidakko tarjoaa ratkaisut kaikkiin yllä mainittuihin digitaalisiin kontaktipisteisiin? 

Tutustu palveluihin

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

 

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

8 vinkkiä: näin personoit markkinointiviestisi

Sähköpostilaatikko täyttyy kymmenistä tai jopa sadoista markkinointiviesteistä. Tilanne on tuttu jokaiselle markkinoijalle. Kuinka saat omat viestisi erottumaan muiden joukosta?

Lue lisää

9 vinkkiä: näin pääset alkuun mediasuhteiden luomisessa

Ajat, jolloin lehdistösuhteita loivat ainoastaan PR-toimistot ovat ohi, ja mediasuhteiden hoito on monessa yrityksessä jo luonteva osa markkinointia ja viestintää. Silti siinä voi olla vaikea päästä alkuun, etenkään jos ei ole PR-ammattilainen. Listasimme 9 vinkkiä joilla päästä alkuun, ja tarkistimme ne luottotoimittajillamme.

Lue lisää

6 syytä tehdä mediatiedotteet itse

Mediatiedotteen rakentaminen voi olla haastavaa, mikäli organisaatiossa ei ole vahvaa viestinnän asiantuntijaa. Monille organisaatioille viestintätoimiston käyttäminen voikin tuntua ainoalta tavalta toteuttaa pitkäjänteiseistä ja laadukasta viestintää. Millaisissa tilanteissa kannattaa kuitenkin harkita mediatiedotteiden itse tekemistä ja miksi?

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio myyntiorganisaation tukena

Perinteinen myynti kylmäsoittoineen ja sähköposteineen ei ole katoamassa minnekään mutta markkinoinnin automaation avulla voidaan tuottaa myyntiorganisaation tueksi huomattavasti aiempaa enemmän tietoa, jonka avulla kontaktoinnista tulee ajoitukseltaan ja sisällöltään tarkempaa.

Lue lisää

Laske markkinointisi arvo - ROI:n perusteet

ROI on lyhenne, joka on pikkuhiljaa siirtynyt myös markkinointitiimin jokapäiväiseen käyttöön. Mutta mikä tämä mystinen ROI oikein on ja miksi sitä pitäisi käyttää?

Lue lisää