Kirjoitus

Yhä useampi lukee sähköpostinsa mobiilisti

Ota yhteyttä
Katso kuva Yhä useampi lukee sähköpostinsa mobiilisti Tämänhetkiset tilastot käytetyimmistä sähköpostiohjelmista Suomessa sisältävät useita mielenkiintoisia ja huomionarvoisia seikkoja.

Mobiililaitteella sähköpostinsa lukevien määrä on kovassa kasvussa, mistä kertovat myös Postiviidakon uuden raportoinnin avulla saadut tulokset. Statistiikka näyttää Postiviidakon käyttäjille eri sähköpostiohjelmien prosentuaalisen jakauman, mikä mahdollistaa sähköpostimarkkinoinnin yksilöinnin aivan uudella tavalla. Nyt voit luoda dynaamista sisältöä perustuen tietyn laitteen ominaisuuksiin!

Tämänhetkiset tilastot käytetyimmistä sähköpostiohjelmista Suomessa sisältävät useita mielenkiintoisia ja huomionarvoisia seikkoja. Tiesitkö esimerkiksi, että lähes joka 20:s (4,61%) Postiviidakolla lähetettyjä kirjeitä lukeva avaa nämä sähköpostit iPhonella? Myös esimerkiksi iPadilla ja Android-laitteella lukevien määrä on kivunnut jo kohtalaisen ylös – molemmat vain hieman alle yhteen prosenttiin (katso kuva).

Me Koodiviidakolla olemme tämän hetken kehityksessä mukana, ja Postiviidakolla tehdyt viestit näkyvät oikein myös yleisimmillä älypuhelimilla. Voit siis varmistua siitä, että kirjeesi toimivat ja kuvat avautuvat suoraan – ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta.

Tutustu Postiviidakkoon tarkemmin tästä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Automaatiosta keinoälyyn – AI markkinoijan apuvälineenä

Moni on markkinoinnin automaation myötä herännyt pohtimaan, mitä kaikkea teemme manuaalisesti. Samalla on alettu huomata, miten suunnattomia mahdollisuuksia data markkinoijalle tarjoaa ja ryhdytty etsimään uudenlaisia ratkaisuja sen hyödyntämiseksi myös markkinoinnin automaatiotyökalujen ulkopuolelta.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation top 5 haastetta – ja näin selätät ne

Markkinoinnin automaatiota tekevät yritykset mainitsevat haasteina tietämyksen ja osaamisen puutteen, laadukkaan sisällön tuottamisen, henkilöresurssit, strategian puutteen sekä käytettävyyden.

Lue lisää

Case: Näin mittasimme viiden markkinointikanavan tehokkuutta UTM-parametrien avulla

Eri markkinointikanavien statistiikan seuraaminen ja kanavien tehokkuuden vertailu tuottaa usein päänvaivaa. Kirjoitimme käytännönläheisen step by step -kuvauksen aiheesta.

Lue lisää

Mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään?

Halusimme selvittää, mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään. Seurasimme ViidakkoMonitorilla grillaukseen liittyviä sanoja sosiaalisessa mediassa puolentoista kuukauden ajan.

Lue lisää