Kirjoitus

Verkkoteollisuus Ry:ltä Luotettavaa toimintaa -laatumerkki

Ota yhteyttä
Katso kuva Verkkoteollisuus Ry:ltä Luotettavaa toimintaa -laatumerkki Laatumerkin omaava verkkokauppa voikin erottautua edukseen alan toimijoista ja epärehellisistä yrityksistä. Laatumerkin omaava verkkokauppa voikin erottautua edukseen alan toimijoista ja epärehellisistä yrityksistä.

Pienelle verkkokaupalle voi olla ongelmallista saavuttaa uskottavuutta ja luottamusta asiakaskunnan keskuudessa. Laatumerkin omaava verkkokauppa voikin erottautua edukseen alan toimijoista ja epärehellisistä yrityksistä. Suunta on hyvä, sillä Suomessa on pitkään haettu keinoja sertifioida verkkokauppojen toimintaa ja hakea yhteisiä pelisääntöjä. Laatumerkin saamiseksi verkkokaupan täytyy tosin olla Verkkoteollisuus Ry:n maksullinen jäsen ja lisäksi sitoutua Luotettavan toiminnan sääntöihin.

Lue lisää laatumerkistä

PS. Myös Koodiviidakko Oy on Verkkoteollisuus Ry:n jäsen

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Nähdään Markkinoinnin viikolla 4.-5.9.2018!

Suomen suurin markkinoinnin ja viestinnän alan tapahtuma, Markkinoinnin viikko, on taas pian täällä, ja Koodiviidakko on mukana jo kahdeksatta kertaa. Osastoltamme löydät vahvan edustuksen asiantuntijoitamme, joilta kuulet parhaat vinkit markkinointisi ja viestintäsi kehittämiseen tiiviiden tietoiskujen muodossa. Asiantuntijoitamme pääset kuulemaan myös tapahtuman päälavoilla. Katso kooste tietoiskujemme ja puheenvuorojemme tarkoista aiheista ja ajankohdista. Tervetuloa mukaan kuuntelemaan ja keskustelemaan kanssamme!

Lue lisää

9 askelta: näin teet onnistuneen verkkosivu-uudistuksen

Tavoitteiden määrittelystä palveluntarjoajan valintaan – mitä verkkosivu-uudistuksessa tulee ottaa huomioon, ja miltä näyttää onnistunut verkkosivujen uudistusprojekti?

Lue lisää

Verkkokauppias, seuraa ja kehitä asiakaskokemusta mediaseurannan avulla

Suoran palautteen sijaan asiakaskokemuksista avaudutaan yhä useammin verkossa ja sosiaalisessa mediassa. Vain murto-osa verkkokeskustelujen kehuista ja kritiikistä kantautuu verkkokauppiaan korviin. Miten seurata asiakaskokemusta ja miten kerättyä palautetta voi hyödyntää oman liiketoiminnan kehittämiseen?

Lue lisää

Uutishuone 101 - suunnittele, toteuta ja hyödy [+infograafi]

Uutishuone kokoaa yrityksen tai organisaation avainsisällöt eli tuoreimmat tiedotteet, blogikirjoitukset, ajankohtaiset tapahtumat sekä sosiaalisen median sisällöt yhdelle ja samalle sivulle. Oikein toteutettuna uutishuone palvelee paitsi kohderyhmiesi tarpeita, myös tukee omia toimintatavoitteitasi. Koostimme vinkit, joiden avulla suunnittelet ja toteutat toimivan uutishuoneen ja saat siitä enemmän irti.

Lue lisää

Dynaamiset vuosikertomukset verkossa

Yhä useammat yritykset ovat siirtäneet vuoden tärkeimmän julkaisun digiaikaan ja toteuttaneet vuosikertomuksensa verkossa. Pureudumme artikkelissamme verkkovuosikertomuksen merkittävimpiin etuihin ja näytämme esimerkkejä toteutuksista.

Lue lisää