Kirjoitus

Verkkoteollisuus Ry:ltä Luotettavaa toimintaa -laatumerkki

Ota yhteyttä
Katso kuva Verkkoteollisuus Ry:ltä Luotettavaa toimintaa -laatumerkki Laatumerkin omaava verkkokauppa voikin erottautua edukseen alan toimijoista ja epärehellisistä yrityksistä. Laatumerkin omaava verkkokauppa voikin erottautua edukseen alan toimijoista ja epärehellisistä yrityksistä.

Pienelle verkkokaupalle voi olla ongelmallista saavuttaa uskottavuutta ja luottamusta asiakaskunnan keskuudessa. Laatumerkin omaava verkkokauppa voikin erottautua edukseen alan toimijoista ja epärehellisistä yrityksistä. Suunta on hyvä, sillä Suomessa on pitkään haettu keinoja sertifioida verkkokauppojen toimintaa ja hakea yhteisiä pelisääntöjä. Laatumerkin saamiseksi verkkokaupan täytyy tosin olla Verkkoteollisuus Ry:n maksullinen jäsen ja lisäksi sitoutua Luotettavan toiminnan sääntöihin.

Lue lisää laatumerkistä

PS. Myös Koodiviidakko Oy on Verkkoteollisuus Ry:n jäsen

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Uutishuone 101 - suunnittele, toteuta ja hyödy [+infograafi]

Uutishuone kokoaa yrityksen tai organisaation avainsisällöt eli tuoreimmat tiedotteet, blogikirjoitukset, ajankohtaiset tapahtumat sekä sosiaalisen median sisällöt yhdelle ja samalle sivulle. Oikein toteutettuna uutishuone palvelee paitsi kohderyhmiesi tarpeita, myös tukee omia toimintatavoitteitasi. Koostimme vinkit, joiden avulla suunnittelet ja toteutat toimivan uutishuoneen ja saat siitä enemmän irti.

Lue lisää

Dynaamiset vuosikertomukset verkossa

Yhä useammat yritykset ovat siirtäneet vuoden tärkeimmän julkaisun digiaikaan ja toteuttaneet vuosikertomuksensa verkossa. Pureudumme artikkelissamme verkkovuosikertomuksen merkittävimpiin etuihin ja näytämme esimerkkejä toteutuksista.

Lue lisää

Sähköpostimarkkinoinnin listat ja GDPR: näin pidät tilaajasi (ja kerrytät samalla lisää)

Meistä lähes jokaisella on listoillamme henkilöitä, joiden kohtalo markkinoinnin kohderyhmänämme asetuksen voimaantulon jälkeen epäilyttää. Moni pohtiikin tällä hetkellä, miten saada olemassa olevat listat ajoissa mahdollisimman GDPR-varmoiksi. Koska sähköpostimarkkinointi on useimmille tuotto-panos -suhteeltaan sitä tuottavinta markkinointia, olisi tilaajien menettäminen myös menetettyä tuloa. Se tarkoittaa, ettei kannata hätiköidä tai ylireagoida, mutta valmistautua kyllä.

Lue lisää

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää