Kirjoitus

Varastointipalvelut vapauttavat verkkokauppiaan aikaa

Ota yhteyttä
Varastointipalvelut vapauttavat verkkokauppiaan aikaa Oma varasto vaatii työvoimaa, pääomaa, toimitiloja sekä IT-hankintoja. Verkkokauppiaille suunnatuilla varastopalveluilla voit saada laajemmankin varaston käyntiin nopeasti ja ilman suuria investointeja. Oma varasto vaatii työvoimaa, pääomaa, toimitiloja sekä IT-hankintoja. Verkkokauppiaille suunnatuilla varastopalveluilla voit saada laajemmankin varaston käyntiin nopeasti ja ilman suuria investointeja.

Tutkimukset osoittavat verkkokaupan kasvun jatkuvan, jolloin liiketoiminnan eri alueiden täytyy elää kasvutahdin mukana. Verkkokaupan varastojen hyödyt ovat selkeät; vastaat kysyntään paremmin, tarjoat laajemmin ja optimoit logistisia ratkaisujasi. Verkkokauppiaan tueksi varastopalveluja tarjoavat muun muassa Nettivarasto, Warehouse11, Itella ja Posten Logistik.

Verkkokaupankäynti on jatkanut tasaista kasvuaan Euroopassa jo vuosia ja tuoreimmat ennusteet kertovat kasvun jatkuvan vähintään samaa vauhtia (Forrester Research). Kasvu tulee siis edelleen päihittämään prosenttiluvuissa kivijalkamyymälöiden kasvun sekä avaamaan uusia ovia yrittäjille. Kaupan kasvaessa logistiikan täytyy myös elää muutoksen mukana.

Oma varasto vaatii työvoimaa, pääomaa, toimitiloja sekä IT-hankintoja. Verkkokauppiaille suunnatuilla varastopalveluilla voit saada laajemmankin varaston käyntiin nopeasti ja ilman suuria investointeja. ViidakkoStoren joustava Monikielisyystuki sekä varastointipalvelujen toimitusketjujen kustannustehokkaat ratkaisut tarjoavat yhdessä verkkokauppiaalle helpon mahdollisuuden kansainväliseen kauppaan.

Varastointipalvelut tarjoavat voivat tarjota verkkokauppiaalle kokonaisvaltaisia palveluja, joiden avulla kauppias voi vastata asiakkaiden korkeisiin odotuksiin. ViidakkoStore tarjoaa laajat mahdollisuudet integraatioihin ja tuo kaupan keskustelemaan entistä lähemmin varastopalvelun kanssa.

Tutustu ViidakkoStoreen

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Sähköpostimarkkinoinnin listat ja GDPR: näin pidät tilaajasi (ja kerrytät samalla lisää)

Meistä lähes jokaisella on listoillamme henkilöitä, joiden kohtalo markkinoinnin kohderyhmänämme asetuksen voimaantulon jälkeen epäilyttää. Moni pohtiikin tällä hetkellä, miten saada olemassa olevat listat ajoissa mahdollisimman GDPR-varmoiksi. Koska sähköpostimarkkinointi on useimmille tuotto-panos -suhteeltaan sitä tuottavinta markkinointia, olisi tilaajien menettäminen myös menetettyä tuloa. Se tarkoittaa, ettei kannata hätiköidä tai ylireagoida, mutta valmistautua kyllä.

Lue lisää

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää

Kuinka rakentaa hyvä lehdistötiedote?

Hyvän lehdistötiedotteen tunnistaa usein siitä, että se on lähes sellaisenaan julkaisuvalmis. Hyvä tiedote on kirjoitettu ytimekkäästi ja ymmärrettävästi, sen aihe on ajankohtainen ja kiinnostava ja sen ydinsanoma on tuotu selkeästi esille. Onnistuneessa tiedotteessa on myös selkeä ja johdonmukainen rakenne, joka noudattaa tiettyä hyväksihavaittua kaavaa.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation hyödyt numeroina

Markkinoinnin automaatiota hyödynnetään yhä useammissa yrityksissä ja moni vielä harkitsee. Automaatiota pidetään yleisesti liiketoimintaa tehostavana ja resursseja säästävänä markkinoinnin keinona, mutta mitä sanovat tutkimukset? Kannattaako markkinoinnin automaatio?

Lue lisää