Kirjoitus

Postin paketin ohjauspalvelulla kuluttajalle lisää vaihtoehtoja

Ota yhteyttä
Postin paketin ohjauspalvelulla kuluttajalle lisää vaihtoehtoja Toisin kuin aiemmin, kuluttaja voi valita paketin noutopaikaksi postin, pakettiautomaatin tai muun Postin tarjoaman noutopistevaihtoehdon riippumatta kotiosoitteen mukaan määräytyvästä kotipostista.

Kesäkuun uutiskirjeessämme kerroimme Talouselämän uutisoineen verkkokauppa-asiakkaiden kiinnostuksesta päättää itse verkosta tilaamiensa pakettien noutopaikka. Saman uutisoinnin mukaan yli puolet verkkokaupasta ostavista suomalaisista on sitä mieltä, että verkkokaupat tarjoavat tällä hetkellä liian vähän noutopaikkavaihtoehtoja. Katso aiempi kirjeemme aiheesta tästä.

Jotta aktiivisimpien verkko-ostajien ostoprosessi olisi entistä onnistuneempi, maamme kattavimman noutoverkon omaava Itella on laajentanut palvelupisteverkostoaan tekemällä yhteistyösopimuksen R-kioski Oy:n kanssa. Lisäksi, Itellan uusimpana palveluna on tarjota pakettien ohjauspalvelu, jonka avulla kuluttaja voi itse valita haluamansa Postin palvelupisteen pakettinsa noutopaikaksi. Toisin kuin aiemmin, kuluttaja voi näin ollen valita paketin noutopaikaksi postin, pakettiautomaatin tai muun Postin tarjoaman noutopistevaihtoehdon riippumatta kotiosoitteen mukaan määräytyvästä kotipostista. Paketin ohjauspalvelun voivat ottaa käyttöön kaikki kuluttajat, poislukien Ahvenanmaalla vakituisen osoitteen omaavat.

Itellan laajentaessa postipakettien noutopaikkoja ja lisätessä kuluttajien päätäntävaltaa valita itse tilaamiensa pakettien noutopaikka, parantuvat samalla myös verkkokauppiaiden mahdollisuudet tarjota asiakkailleen onnistunut ostoprosessi, loppujakelua myöten. Kun asiakkaan käytössä on käyttömukavuudeltaan erinomainen verkkokauppa-alusta, joka mahdollistaa sekä monipuoliset maksutapavaihtoehdot että asiakkaalle itselleen sopivien paketin noutopaikkojen valinnan, koko verkkokauppaostamisen prosessi on kokonaisvaltaisesti onnistunut myös asiakkaan näkökulmasta.

ViidakkoStore -verkkokauppa-alustaamme on toteutettu laajalti integraatioita eri logistiikkakumppaneihin, tutustu integraatioihin tarkemmin täällä tai ota suoraan yhteyttä, kerromme mielellämme lisää aiheesta.

Viidakkostore.fi

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Automaatiosta keinoälyyn – AI markkinoijan apuvälineenä

Moni on markkinoinnin automaation myötä herännyt pohtimaan, mitä kaikkea teemme manuaalisesti. Samalla on alettu huomata, miten suunnattomia mahdollisuuksia data markkinoijalle tarjoaa ja ryhdytty etsimään uudenlaisia ratkaisuja sen hyödyntämiseksi myös markkinoinnin automaatiotyökalujen ulkopuolelta.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation top 5 haastetta – ja näin selätät ne

Markkinoinnin automaatiota tekevät yritykset mainitsevat haasteina tietämyksen ja osaamisen puutteen, laadukkaan sisällön tuottamisen, henkilöresurssit, strategian puutteen sekä käytettävyyden.

Lue lisää

Case: Näin mittasimme viiden markkinointikanavan tehokkuutta UTM-parametrien avulla

Eri markkinointikanavien statistiikan seuraaminen ja kanavien tehokkuuden vertailu tuottaa usein päänvaivaa. Kirjoitimme käytännönläheisen step by step -kuvauksen aiheesta.

Lue lisää

Mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään?

Halusimme selvittää, mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään. Seurasimme ViidakkoMonitorilla grillaukseen liittyviä sanoja sosiaalisessa mediassa puolentoista kuukauden ajan.

Lue lisää