Kirjoitus

Nets ostaa Luottokunnan

Ota yhteyttä
Nets ostaa Luottokunnan Toivottavaa on, että uuden omistajan myötä Luottokunnan ratkaisuihin saadaan uusia, verkkokauppiasta hyödyttäviä ominaisuuksia. Toivottavaa on, että uuden omistajan myötä Luottokunnan ratkaisuihin saadaan uusia, verkkokauppiasta hyödyttäviä ominaisuuksia.

Pohjoismaat ovat Netsin kotimarkkina-aluetta, minkä vuoksi Suomi voidaan nähdä luonnollisena kiinnostuksen kohteena. Luottokunnan osto tuo Netsille samalla vankan aseman Suomessa. Luottokunnan hankinta on linjassa myös Netsin strategian kanssa, jonka mukaan Nets haluaa olla Euroopan johtavia yrityksiä maksuratkaisuissa, tietopalveluissa sekä digitaalisen turvallisuuden ratkaisuissa.

Toivottavaa on, että uuden omistajan myötä Luottokunnan ratkaisuihin saadaan uusia, verkkokauppiasta hyödyttäviä ominaisuuksia. Tällaisia ominaisuuksia ovat vaikkapa osamaksu- ja luottotiliratkaisut, jotka vaikuttavat nykyään olevan lähes pakollisia vähänkään suuremmassa verkkokaupassa. Myös kuluttajat ovat omaksuneet osamaksun käytön yhdeksi verkkokaupan maksutavoista. Lue aiempi uutinen aiheesta.

ViidakkoStore -verkkokauppa-alustaamme on toteutettu laajalti integraatioita eri maksurajapintoihin, tutustu integraatioihin tarkemmin täältä tai ota suoraan yhteyttä. Kerromme mielellämme lisää aiheesta.

ViidakkoStore.fi

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Uutishuone 101 - suunnittele, toteuta ja hyödy [+infograafi]

Uutishuone kokoaa yrityksen tai organisaation avainsisällöt eli tuoreimmat tiedotteet, blogikirjoitukset, ajankohtaiset tapahtumat sekä sosiaalisen median sisällöt yhdelle ja samalle sivulle. Oikein toteutettuna uutishuone palvelee paitsi kohderyhmiesi tarpeita, myös tukee omia toimintatavoitteitasi. Koostimme vinkit, joiden avulla suunnittelet ja toteutat toimivan uutishuoneen ja saat siitä enemmän irti.

Lue lisää

Dynaamiset vuosikertomukset verkossa

Yhä useammat yritykset ovat siirtäneet vuoden tärkeimmän julkaisun digiaikaan ja toteuttaneet vuosikertomuksensa verkossa. Pureudumme artikkelissamme verkkovuosikertomuksen merkittävimpiin etuihin ja näytämme esimerkkejä toteutuksista.

Lue lisää

Sähköpostimarkkinoinnin listat ja GDPR: näin pidät tilaajasi (ja kerrytät samalla lisää)

Meistä lähes jokaisella on listoillamme henkilöitä, joiden kohtalo markkinoinnin kohderyhmänämme asetuksen voimaantulon jälkeen epäilyttää. Moni pohtiikin tällä hetkellä, miten saada olemassa olevat listat ajoissa mahdollisimman GDPR-varmoiksi. Koska sähköpostimarkkinointi on useimmille tuotto-panos -suhteeltaan sitä tuottavinta markkinointia, olisi tilaajien menettäminen myös menetettyä tuloa. Se tarkoittaa, ettei kannata hätiköidä tai ylireagoida, mutta valmistautua kyllä.

Lue lisää

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää