Kirjoitus

Nets ostaa Luottokunnan

Ota yhteyttä
Nets ostaa Luottokunnan Toivottavaa on, että uuden omistajan myötä Luottokunnan ratkaisuihin saadaan uusia, verkkokauppiasta hyödyttäviä ominaisuuksia.

Pohjoismaat ovat Netsin kotimarkkina-aluetta, minkä vuoksi Suomi voidaan nähdä luonnollisena kiinnostuksen kohteena. Luottokunnan osto tuo Netsille samalla vankan aseman Suomessa. Luottokunnan hankinta on linjassa myös Netsin strategian kanssa, jonka mukaan Nets haluaa olla Euroopan johtavia yrityksiä maksuratkaisuissa, tietopalveluissa sekä digitaalisen turvallisuuden ratkaisuissa.

Toivottavaa on, että uuden omistajan myötä Luottokunnan ratkaisuihin saadaan uusia, verkkokauppiasta hyödyttäviä ominaisuuksia. Tällaisia ominaisuuksia ovat vaikkapa osamaksu- ja luottotiliratkaisut, jotka vaikuttavat nykyään olevan lähes pakollisia vähänkään suuremmassa verkkokaupassa. Myös kuluttajat ovat omaksuneet osamaksun käytön yhdeksi verkkokaupan maksutavoista. Lue aiempi uutinen aiheesta.

ViidakkoStore -verkkokauppa-alustaamme on toteutettu laajalti integraatioita eri maksurajapintoihin, tutustu integraatioihin tarkemmin täältä tai ota suoraan yhteyttä. Kerromme mielellämme lisää aiheesta.

ViidakkoStore.fi

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation hyödyt numeroina

Markkinoinnin automaatiota hyödynnetään yhä useammissa yrityksissä ja moni vielä harkitsee. Automaatiota pidetään yleisesti liiketoimintaa tehostavana ja resursseja säästävänä markkinoinnin keinona, mutta mitä sanovat tutkimukset? Kannattaako markkinoinnin automaatio?

Lue lisää

Automaatiosta keinoälyyn – AI markkinoijan apuvälineenä

Moni on markkinoinnin automaation myötä herännyt pohtimaan, mitä kaikkea teemme manuaalisesti. Samalla on alettu huomata, miten suunnattomia mahdollisuuksia data markkinoijalle tarjoaa ja ryhdytty etsimään uudenlaisia ratkaisuja sen hyödyntämiseksi myös markkinoinnin automaatiotyökalujen ulkopuolelta.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation top 5 haastetta – ja näin selätät ne

Markkinoinnin automaatiota tekevät yritykset mainitsevat haasteina tietämyksen ja osaamisen puutteen, laadukkaan sisällön tuottamisen, henkilöresurssit, strategian puutteen sekä käytettävyyden.

Lue lisää