Kirjoitus

Nets ostaa Luottokunnan

Ota yhteyttä
Nets ostaa Luottokunnan Toivottavaa on, että uuden omistajan myötä Luottokunnan ratkaisuihin saadaan uusia, verkkokauppiasta hyödyttäviä ominaisuuksia.

Pohjoismaat ovat Netsin kotimarkkina-aluetta, minkä vuoksi Suomi voidaan nähdä luonnollisena kiinnostuksen kohteena. Luottokunnan osto tuo Netsille samalla vankan aseman Suomessa. Luottokunnan hankinta on linjassa myös Netsin strategian kanssa, jonka mukaan Nets haluaa olla Euroopan johtavia yrityksiä maksuratkaisuissa, tietopalveluissa sekä digitaalisen turvallisuuden ratkaisuissa.

Toivottavaa on, että uuden omistajan myötä Luottokunnan ratkaisuihin saadaan uusia, verkkokauppiasta hyödyttäviä ominaisuuksia. Tällaisia ominaisuuksia ovat vaikkapa osamaksu- ja luottotiliratkaisut, jotka vaikuttavat nykyään olevan lähes pakollisia vähänkään suuremmassa verkkokaupassa. Myös kuluttajat ovat omaksuneet osamaksun käytön yhdeksi verkkokaupan maksutavoista. Lue aiempi uutinen aiheesta.

ViidakkoStore -verkkokauppa-alustaamme on toteutettu laajalti integraatioita eri maksurajapintoihin, tutustu integraatioihin tarkemmin täältä tai ota suoraan yhteyttä. Kerromme mielellämme lisää aiheesta.

ViidakkoStore.fi

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Automaatiosta keinoälyyn – AI markkinoijan apuvälineenä

Moni on markkinoinnin automaation myötä herännyt pohtimaan, mitä kaikkea teemme manuaalisesti. Samalla on alettu huomata, miten suunnattomia mahdollisuuksia data markkinoijalle tarjoaa ja ryhdytty etsimään uudenlaisia ratkaisuja sen hyödyntämiseksi myös markkinoinnin automaatiotyökalujen ulkopuolelta.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation top 5 haastetta – ja näin selätät ne

Markkinoinnin automaatiota tekevät yritykset mainitsevat haasteina tietämyksen ja osaamisen puutteen, laadukkaan sisällön tuottamisen, henkilöresurssit, strategian puutteen sekä käytettävyyden.

Lue lisää

Case: Näin mittasimme viiden markkinointikanavan tehokkuutta UTM-parametrien avulla

Eri markkinointikanavien statistiikan seuraaminen ja kanavien tehokkuuden vertailu tuottaa usein päänvaivaa. Kirjoitimme käytännönläheisen step by step -kuvauksen aiheesta.

Lue lisää

Mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään?

Halusimme selvittää, mitä kuuluu suomalaiseen grillikesään. Seurasimme ViidakkoMonitorilla grillaukseen liittyviä sanoja sosiaalisessa mediassa puolentoista kuukauden ajan.

Lue lisää