Kirjoitus

Klarna pyrkii mullistamaan verkkomaksamisen

Ota yhteyttä
Klarna pyrkii mullistamaan verkkomaksamisen Parhaimmillaan Klarna Checkoutiin vaihtaneiden verkkokauppiaiden konversioaste on noussut yli 20 %. Selitys tähän löytyy siitä, että palvelu vähentää verkossa tapahtuvan kaupan ostoesteitä. Parhaimmillaan Klarna Checkoutiin vaihtaneiden verkkokauppiaiden konversioaste on noussut yli 20 %. Selitys tähän löytyy siitä, että palvelu vähentää verkossa tapahtuvan kaupan ostoesteitä.

Verkkomaksamisen innovaatiot eivät pysähdy, ja miksi pysähtyisivät? Alkava vuosi tuo verkkokaupan maksutapavalikoimaan uuden tuoteinnovaation, joka tarjoaa kokonaisratkaisun verkkomaksamiseen. Uuden palvelun takana on Euroopan johtaviin maksutapatoimittajiin lukeutuva Klarna, jonka palveluja käyttää 12 miljoonaa kuluttajaa ja 15 000 verkkokauppiasta.

Uuden palvelun myötä verkkokaupan maksutapavalikoima laajenee entisestään ja tuo kauppiaille lisää vaihtoehtoja. Erillisten sopimusten sijaan kauppias voi nyt valita kokonaisratkaisun, joka tarjoaa kaikki maksutavat yhden palvelun kautta.

Klarna Checkout ja maksutavan edut

Klarna Checkout on maksuratkaisu, joka tarjoaa kaikki maksutavat: myös korttimaksut ja pankkimaksut. Ostajan kannalta maksaminen onnistuu niin tietokoneella, älypuhelimella kuin tabletillakin. Aivan kuten lasku- ja tilipalveluissakin, Klarna Checkout vastaa kaikista luotto- ja petosriskeistä ja varmistaa, että verkkokauppias saa aina maksun.

Parhaimmillaan Klarna Checkoutiin vaihtaneiden verkkokauppiaiden konversioaste on noussut yli 20 %. Selitys tähän löytyy siitä, että palvelu vähentää verkossa tapahtuvan kaupan ostoesteitä. Kassalla vaaditaan vain hyvin vähän tietoa asiakkaasta, joten maksaminen käy nopeasti ja helposti ilman häiriötekijöitä.

Klarna Checkout -palvelu on täysin integroitu ViidakkoStore-verkkokauppa-alustaan joten alkuunpääseminen on helppoa.

Tutustu tarkemmin ja ota palvelu käyttöön

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

 

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Uutishuone 101 - suunnittele, toteuta ja hyödy [+infograafi]

Uutishuone kokoaa yrityksen tai organisaation avainsisällöt eli tuoreimmat tiedotteet, blogikirjoitukset, ajankohtaiset tapahtumat sekä sosiaalisen median sisällöt yhdelle ja samalle sivulle. Oikein toteutettuna uutishuone palvelee paitsi kohderyhmiesi tarpeita, myös tukee omia toimintatavoitteitasi. Koostimme vinkit, joiden avulla suunnittelet ja toteutat toimivan uutishuoneen ja saat siitä enemmän irti.

Lue lisää

Dynaamiset vuosikertomukset verkossa

Yhä useammat yritykset ovat siirtäneet vuoden tärkeimmän julkaisun digiaikaan ja toteuttaneet vuosikertomuksensa verkossa. Pureudumme artikkelissamme verkkovuosikertomuksen merkittävimpiin etuihin ja näytämme esimerkkejä toteutuksista.

Lue lisää

Sähköpostimarkkinoinnin listat ja GDPR: näin pidät tilaajasi (ja kerrytät samalla lisää)

Meistä lähes jokaisella on listoillamme henkilöitä, joiden kohtalo markkinoinnin kohderyhmänämme asetuksen voimaantulon jälkeen epäilyttää. Moni pohtiikin tällä hetkellä, miten saada olemassa olevat listat ajoissa mahdollisimman GDPR-varmoiksi. Koska sähköpostimarkkinointi on useimmille tuotto-panos -suhteeltaan sitä tuottavinta markkinointia, olisi tilaajien menettäminen myös menetettyä tuloa. Se tarkoittaa, ettei kannata hätiköidä tai ylireagoida, mutta valmistautua kyllä.

Lue lisää

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää