Kirjoitus

Case: Postiviidakon uusi Drag & Drop -editori käytössä

Ota yhteyttä
Katso kuva Case: Postiviidakon uusi Drag & Drop -editori käytössä Liikuteltavat modulit mahdollistavat paitsi visuaalisesti erittäin selkeän, myös informatiivisen lopputuloksen, omaa ennalta määriteltyä ilmettämme rikkomatta. Liikuteltavat modulit mahdollistavat paitsi visuaalisesti erittäin selkeän, myös informatiivisen lopputuloksen, omaa ennalta määriteltyä ilmettämme rikkomatta.

Halti on suomalainen urheilu- ja ulkoiluvaatetukseen sekä retkeilyvarusteisiin erikoistunut yritys. Vuodesta 1976 vetovoimaisena pysynyt Halti -tuotemerkki on yksi arvostetuimmista urheiluvaatebrandeistä Suomessa. Yrityksen toinen brandi - Raiski - on myös vakiinnuttanut asemansa kotimaisilla ulkoiluvaatemarkkinoilla.

Halti otti keväällä 2012 käyttöönsä Postiviidakko-työkalun, jolla se toteuttaa kuluttajaviestintää sähköisten uutiskirjeiden muodossa. Kirjeiden vastaanottajina ovat Haltin asiakkaat sekä Outlet-myymälöiden asiakaskunta.

Tarvitsimme käyttäjäystävällisen ja tyylikkään uutiskirjeen, joka näkyy vastaanottajalle kuten tarkoitus, ilman ylimääräisiä kuvalatauksia. Olemme olleet tyytyväisiä Postiviidakon palveluihin ja lähes aina online olevaan asiakaspalveluun.
Sofia Sandqvist, Halti Oy

Haltilla Postiviidakkoa käyttävät useat eri henkilöt. Kullakin käyttäjällä on tilillä hyödynnettävänään Postiviidakon Drag & Drop -editorilla toteutetut brandi-ilmeen mukaiset uutiskirjepohjat. Drag & Drop -pohjan ansiosta esimerkiksi pohjan yhteystiedot voidaan päivittää näppärästi lähettäjän mukaan – pohjaan raahataan valmiista moduleista tarpeen mukaan joko Outlet-myymälän tai pääkonttorin yhteystiedoilla varustettu footer-kuva. Näin samaa brandi-ilmeen mukaista pohjaa voidaan hyödyntää useaan eri tarkoitukseen pohjan mukautuessa kätevästi kunkin lähettäjän tarpeisiin.

Drag & Drop -pohja on mahdollistanut uutiskirjeen muokkaamisen jokaisen yksittäisenkin lähetyksen tarpeita vastaavaksi. Liikuteltavat modulit mahdollistavat paitsi visuaalisesti erittäin selkeän, myös informatiivisen lopputuloksen, omaa ennalta määriteltyä ilmettämme rikkomatta.
Sofia Sandqvist, Halti Oy

Drag & Drop on uuden sukupolven editori, jossa uutiskirjeen viestipohja on modulaarinen. Viestipohjaan määritellään moduleita, joita käyttäjä voi vapaasti siirrellä, järjestellä, poistaa tai lisätä. Uutiskirjeen rakenne mukautuu näin ollen tarpeen mukaan pohjan yleisen ilmeen säilyessä kuitenkin samana.

Tutustu Postiviidakon uuteen Drag & Drop editoriin

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Uutishuone 101 - suunnittele, toteuta ja hyödy [+infograafi]

Uutishuone kokoaa yrityksen tai organisaation avainsisällöt eli tuoreimmat tiedotteet, blogikirjoitukset, ajankohtaiset tapahtumat sekä sosiaalisen median sisällöt yhdelle ja samalle sivulle. Oikein toteutettuna uutishuone palvelee paitsi kohderyhmiesi tarpeita, myös tukee omia toimintatavoitteitasi. Koostimme vinkit, joiden avulla suunnittelet ja toteutat toimivan uutishuoneen ja saat siitä enemmän irti.

Lue lisää

Dynaamiset vuosikertomukset verkossa

Yhä useammat yritykset ovat siirtäneet vuoden tärkeimmän julkaisun digiaikaan ja toteuttaneet vuosikertomuksensa verkossa. Pureudumme artikkelissamme verkkovuosikertomuksen merkittävimpiin etuihin ja näytämme esimerkkejä toteutuksista.

Lue lisää

Sähköpostimarkkinoinnin listat ja GDPR: näin pidät tilaajasi (ja kerrytät samalla lisää)

Meistä lähes jokaisella on listoillamme henkilöitä, joiden kohtalo markkinoinnin kohderyhmänämme asetuksen voimaantulon jälkeen epäilyttää. Moni pohtiikin tällä hetkellä, miten saada olemassa olevat listat ajoissa mahdollisimman GDPR-varmoiksi. Koska sähköpostimarkkinointi on useimmille tuotto-panos -suhteeltaan sitä tuottavinta markkinointia, olisi tilaajien menettäminen myös menetettyä tuloa. Se tarkoittaa, ettei kannata hätiköidä tai ylireagoida, mutta valmistautua kyllä.

Lue lisää

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää