Kirjoitus

Case MTL ry: uutiskirjeet tapahtumamarkkinoinnissa

Ota yhteyttä
Katso kuva Case MTL ry: uutiskirjeet tapahtumamarkkinoinnissa Yhdistämällä uutiskirjeet ja tapahtumanhallintajärjestelmä saadaan luotua tehokas ja resursseja säästävä kokonaisuus tapahtumien organisointiin ja markkinointiin. Yhdistämällä uutiskirjeet ja tapahtumanhallintajärjestelmä saadaan luotua tehokas ja resursseja säästävä kokonaisuus tapahtumien organisointiin ja markkinointiin.

Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL ry on markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijayritysten etujärjestö. MTL kokoaa yhteen yritykset, jotka parantavat markkinointiviestinnällä asiakkaidensa kilpailukykyä, luovat kasvua ja tekevät liiketoiminnalla tulosta. MTL:ään kuuluvien mainos-, media-, viestintä-, digi- ja tapahtumatoimistojen yhteenlaskettu myyntikate on noin puolet Suomen markkinointiviestinnän koko myyntikatteesta. MTL ry otti talvella 2012 käyttöönsä Postiviidakko-uutiskirjepalvelun sekä Eventilla-tapahtumanhallintatyökalun.

Postiviidakkoa käytetään jäsenviestintään sekä erilaisten tapahtumien markkinointiin. 

Postiviidakon pohjia on nopeaa muokata erilaisten tapahtumien visuaalisten ilmeiden mukaisiksi. Myös tekstien muotoilu ja linkitykset onnistuvat nopeasti ja lähetyslistojen hallinta on kätevää. Raportointityökalujen avulla on helppoa seurata avaus- ja klikkausprosentteja sekä kohdentaa viestejä eri ryhmille. Postiviidakko on huomattavasti tehokkaampi ja miellyttävämpi järjestelmä kuin aiemmin käytössämme olleet työkalut Heidi Wilkman Projektipäällikkö, MTL ry

Eventilla-tapahtumanhallintajärjestelmän avulla hoidetaan tapahtumien ilmoittautumiset sekä maksuliikenne. Yhdistämällä uutiskirjeet ja tapahtumanhallintajärjestelmä saadaan luotua tehokas ja resursseja säästävä kokonaisuus tapahtumien organisointiin. Eventillan käyttö on vähentänyt huomattavasti muun muassa päivittäistä sähköpostitulvaa. Järjestelmän kautta hoituu kätevästi myös ilmoittautumisten käsittely, laskutus ja muut jälkityöt. MTL:lle tärkeitä ovat myös SoMe-kanavien kattavat jako-ominaisuudet.

Koodiviidakkolaisille asiakas on aidosti tärkeä, mikä näkyy ystävällisenä, nopeana ja asiantuntevana palveluna. Reaaliaikainen chat-tuki on ollut korvaamaton apu kiireellisissä tilanteissa. Suosittelemme Postiviidakkoa ja Eventillaa lämpimästi muillekin! Stiina Laaksonen Tiedottaja, MTL ry

Kiinnostuitko Postiviidakosta ja Eventillasta tapahtumien markkinointiin ja organisointiin? Kysy lisää Koodiviidakon asiantuntijoilta!

Ota meihin yhteyttä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

 

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Mediakannan ylläpito – esittelyssä tiimi ePressin takana

Hyvä ja kattava mediatietokanta on tiedotejakelupalvelun tärkein ominaisuus, sillä se varmistaa, että tiedotteet menevät juuri oikeille henkilöille ja julkaisuille. Koodiviidakolla on oma mediakannan rakentamiselle, päivittämiselle ja ylläpitämiselle omistautunut tiimi, jonka päivittäinen työskentely pitää huolen siitä, että mediatietokantamme on aina ajan tasalla.

Lue lisää

Kuinka saan tiedotteeni läpi mediassa?

Lehtien ja muiden medioiden toimitukset, freelance-toimittajat ja bloggaajat saavat päivittäin satoja tiedotteita ja voi olla kovan työn takana erottua tästä massasta edukseen. Kokosimme 9 vinkkiä, miten voit parantaa mediatiedotteidesi läpimenon mahdollisuutta.

Lue lisää

9 askelta: näin teet onnistuneen verkkosivu-uudistuksen

Tavoitteiden määrittelystä palveluntarjoajan valintaan – mitä verkkosivu-uudistuksessa tulee ottaa huomioon, ja miltä näyttää onnistunut verkkosivujen uudistusprojekti?

Lue lisää

PR-terveisiä Aasiasta!

PR ja viestintä ovat kaikkialla pohjimmiltaan samanlaisia, mutta jokaisella markkinalla on omat erikoisuutensa. Aasiassa haasteita tarjoavat some- ja mediaseuranta: samalla markkina-alueella on esimerkiksi runsas määrä kieliä, joista monet käyttävät omaa merkistöään, sekä omat, vahvat sosiaalisen median kanavansa.

Lue lisää

Mediaseurantapalvelut myyntityön tukena – 8 vinkkiä

Mediaseurantapalvelun käytöllä on useita hyötyjä maineenhallinnan ja asiakaspalvelun tehtävissä. Organisaation maineen kannalta on tärkeää, että yleisen keskustelun sävy tunnetaan ja mahdollisiin kriisitilanteisiin voidaan reagoida nopeasti. Kaikille ei kuitenkaan välttämättä tule mieleen, että mediaseurannasta voi olla myös huomattavaa hyötyä myyntityön välineenä.

Lue lisää