Kirjoitus

Case MTL ry: uutiskirjeet tapahtumamarkkinoinnissa

Ota yhteyttä
Katso kuva Case MTL ry: uutiskirjeet tapahtumamarkkinoinnissa Yhdistämällä uutiskirjeet ja tapahtumanhallintajärjestelmä saadaan luotua tehokas ja resursseja säästävä kokonaisuus tapahtumien organisointiin ja markkinointiin.

Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL ry on markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijayritysten etujärjestö. MTL kokoaa yhteen yritykset, jotka parantavat markkinointiviestinnällä asiakkaidensa kilpailukykyä, luovat kasvua ja tekevät liiketoiminnalla tulosta. MTL:ään kuuluvien mainos-, media-, viestintä-, digi- ja tapahtumatoimistojen yhteenlaskettu myyntikate on noin puolet Suomen markkinointiviestinnän koko myyntikatteesta. MTL ry otti talvella 2012 käyttöönsä Postiviidakko-uutiskirjepalvelun sekä Eventilla-tapahtumanhallintatyökalun.

Postiviidakkoa käytetään jäsenviestintään sekä erilaisten tapahtumien markkinointiin. 

Postiviidakon pohjia on nopeaa muokata erilaisten tapahtumien visuaalisten ilmeiden mukaisiksi. Myös tekstien muotoilu ja linkitykset onnistuvat nopeasti ja lähetyslistojen hallinta on kätevää. Raportointityökalujen avulla on helppoa seurata avaus- ja klikkausprosentteja sekä kohdentaa viestejä eri ryhmille. Postiviidakko on huomattavasti tehokkaampi ja miellyttävämpi järjestelmä kuin aiemmin käytössämme olleet työkalut Heidi Wilkman Projektipäällikkö, MTL ry

Eventilla-tapahtumanhallintajärjestelmän avulla hoidetaan tapahtumien ilmoittautumiset sekä maksuliikenne. Yhdistämällä uutiskirjeet ja tapahtumanhallintajärjestelmä saadaan luotua tehokas ja resursseja säästävä kokonaisuus tapahtumien organisointiin. Eventillan käyttö on vähentänyt huomattavasti muun muassa päivittäistä sähköpostitulvaa. Järjestelmän kautta hoituu kätevästi myös ilmoittautumisten käsittely, laskutus ja muut jälkityöt. MTL:lle tärkeitä ovat myös SoMe-kanavien kattavat jako-ominaisuudet.

Koodiviidakkolaisille asiakas on aidosti tärkeä, mikä näkyy ystävällisenä, nopeana ja asiantuntevana palveluna. Reaaliaikainen chat-tuki on ollut korvaamaton apu kiireellisissä tilanteissa. Suosittelemme Postiviidakkoa ja Eventillaa lämpimästi muillekin! Stiina Laaksonen Tiedottaja, MTL ry

Kiinnostuitko Postiviidakosta ja Eventillasta tapahtumien markkinointiin ja organisointiin? Kysy lisää Koodiviidakon asiantuntijoilta!

Ota meihin yhteyttä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

 

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Kuinka yritykset hyötyvät markkinoinnin automaatiosta?

Koodiviidakko toteutti toukokuussa 2017 kansainvälisen kyselytutkimuksen markkinoinnin automaatiosta. Kysely suunnattiin markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, ja siihen vastasi yhteensä 421 yritysedustajaa.

Lue lisää

10 yleisintä harhaluuloa markkinoinnin automaatiosta

Aika on vihdoin kypsä markkinoinnin automaatiolle. Ennen kuin ryhdymme toimeen, karistetaan muutama markkinoinnin automaatioon yleisesti liitetty harhaluulo.

Lue lisää

5 syytä hyödyntää markkinoinnin automaatiota verkkokaupassa

Miksi markkinoinnin automaatiota kannattaa hyödyntää verkkokaupan markkinoinnissa? Kokosimme viisi hyvää syytä ja käytännön vinkkejä.

Lue lisää

Analytiikka mediaseurannassa

Mediaseurantapalvelun avulla organisaatio voi helposti pysyä ajan tasalla toiminnalleen tärkeistä aiheista. Pelkästään tiedon keräämisellä ei ole yksistään mitään arvoa, vaan arvokas data täytyy valjastaa hyötykäyttöön. Datan syvällinen analysointi ja ymmärtäminen on koko ajan yhä tärkeämpää.

Lue lisää

Kohti täysivaltaisempaa mediaseurantaa

Tuntuuko sinusta, että seurantojen luominen ja kohdentaminen on hankalaa ja työlästä? Perinteisesti mediaa seurataan avainsanojen pohjalta rakennettujen automaattisten seurantojen avulla. Uusi aihealuehaku tekee mediaseurannasta helpompaa ja tarkempaa.

Lue lisää