Kirjoitus

Case: Markkinointi-instituutti tehostaa viestintää laskeutumissivujen avulla

Ota yhteyttä
Katso kuva Case: Markkinointi-instituutti tehostaa viestintää laskeutumissivujen avulla Laskeutumissivua ja uutiskirjettä voidaan muokata käyttäjien toimintaa mittaavan analytiikan perusteella. Näin varmistetaan, että tärkeimmät viestit näkyvät lukijoille ja heidän käyttäjäkokemuksensa on paras mahdollinen. Laskeutumissivua ja uutiskirjettä voidaan muokata käyttäjien toimintaa mittaavan analytiikan perusteella. Näin varmistetaan, että tärkeimmät viestit näkyvät lukijoille ja heidän käyttäjäkokemuksensa on paras mahdollinen.

Markkinointi-instituutti hyödyntää omassa markkinoinnissaan Koodiviidakko Oy:n palveluja. Postiviidakko-työkalua käytetään sähköpostimarkkinoinnin välineenä viestittäessä koulutuksista ja ajankohtaisista tapahtumista. Sidosryhmille ja yhteistyökumppaneille suunnattu uutiskirje toteutetaan myös Postiviidakossa. Sen avulla viestit on helppoa, nopeaa ja tehokasta toteuttaa. Postiviidakosta nähdään myös helppolukuinen statistiikka, jonka pohjalta viestintää voidaan kehittää eteenpäin.

Markkinointi-instituutti hyödyntää uutiskirjeissään myös Koodiviidakon uutta palvelua, laskeutumissivustoja. Markkinointi-instituutti koostaa sidosryhmille tarkoitetun uutiskirjeensä artikkelit yksinkertaiseksi ja helppokäyttöiseksi verkkolehdeksi Postiviidakon Landing Sites -työkalulla. Laskeutumissivuilla käyttäjäkokemusta mitataan Googlen optimointityökalujen avulla. Laskeutumissivua ja uutiskirjettä voidaan muokata käyttäjien toimintaa mittaavan analytiikan perusteella. Näin varmistetaan, että tärkeimmät viestit näkyvät lukijoille ja heidän käyttäjäkokemuksensa on paras mahdollinen.

Hyvin toteutetun uutiskirjeen ja optimoitujen laskeutumissivujen yhdistelmästä syntyy hiottu ja mitattavissa oleva viestintäkokonaisuus.

”Postiviidakon Landing Sites -työkalun avulla uutiskirjeviestintämme on entistä käyttäjäystävällisempää, sillä lukijan on helppo liikkua artikkelista toiseen ja jakaa sisältöjä somessa. Meille taas tärkeää on se, että voimme optimoida sisältöjä helposti eri kohderyhmille, testata esim. parhaiten toimivia ulkoasuja sekä seurata lukijoiden käyttäytymistä yksityiskohtaisen analytiikan avulla.”
Milla Saramaa, Markkinointi-instituutti.

Tutustu tarkemmin Postiviidakon Landing Sites -työkaluun

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Nähdään Markkinoinnin viikolla 4.-5.9.2018!

Suomen suurin markkinoinnin ja viestinnän alan tapahtuma, Markkinoinnin viikko, on taas pian täällä, ja Koodiviidakko on mukana jo kahdeksatta kertaa. Osastoltamme löydät vahvan edustuksen asiantuntijoitamme, joilta kuulet parhaat vinkit markkinointisi ja viestintäsi kehittämiseen tiiviiden tietoiskujen muodossa. Asiantuntijoitamme pääset kuulemaan myös tapahtuman päälavoilla. Katso kooste tietoiskujemme ja puheenvuorojemme tarkoista aiheista ja ajankohdista. Tervetuloa mukaan kuuntelemaan ja keskustelemaan kanssamme!

Lue lisää

9 askelta: näin teet onnistuneen verkkosivu-uudistuksen

Tavoitteiden määrittelystä palveluntarjoajan valintaan – mitä verkkosivu-uudistuksessa tulee ottaa huomioon, ja miltä näyttää onnistunut verkkosivujen uudistusprojekti?

Lue lisää

Verkkokauppias, seuraa ja kehitä asiakaskokemusta mediaseurannan avulla

Suoran palautteen sijaan asiakaskokemuksista avaudutaan yhä useammin verkossa ja sosiaalisessa mediassa. Vain murto-osa verkkokeskustelujen kehuista ja kritiikistä kantautuu verkkokauppiaan korviin. Miten seurata asiakaskokemusta ja miten kerättyä palautetta voi hyödyntää oman liiketoiminnan kehittämiseen?

Lue lisää

Uutishuone 101 - suunnittele, toteuta ja hyödy [+infograafi]

Uutishuone kokoaa yrityksen tai organisaation avainsisällöt eli tuoreimmat tiedotteet, blogikirjoitukset, ajankohtaiset tapahtumat sekä sosiaalisen median sisällöt yhdelle ja samalle sivulle. Oikein toteutettuna uutishuone palvelee paitsi kohderyhmiesi tarpeita, myös tukee omia toimintatavoitteitasi. Koostimme vinkit, joiden avulla suunnittelet ja toteutat toimivan uutishuoneen ja saat siitä enemmän irti.

Lue lisää

Dynaamiset vuosikertomukset verkossa

Yhä useammat yritykset ovat siirtäneet vuoden tärkeimmän julkaisun digiaikaan ja toteuttaneet vuosikertomuksensa verkossa. Pureudumme artikkelissamme verkkovuosikertomuksen merkittävimpiin etuihin ja näytämme esimerkkejä toteutuksista.

Lue lisää