Kaikki artikkelit

6 tapaa kertoa asiakkaillesi, että välität

 Tunteista puhuminen ei ole aina helppoa – etenkään suomalaisille. Markkinoinnin automaation avulla osoitat asiakkaillesi, kuinka välität heistä.

Markkinoinnin automaation avulla voit luoda ja lähettää asiakkaillesi relevanttia sisältöä juuri oikeaan aikaan perustuen heidän ostokäyttäytymiseensä tai asiakashistoriaansa. Listasimme kuusi tapaa hyödyntää markkinoinnin automaatiota asiakasviestinnässä. Lue lisää 14.02.2018

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

 Sähköpostimarkkinoijan tietokannan on oltava jäsennelty ja selkeä: se ei voi koostua sekalaisista listoista tai massasta kontakteja, joiden alkuperä on unohtunut.

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä? Lue lisää 08.02.2018

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

 Vuonna 2018 yritykset panostavat todennäköisesti erilaisiin testaustyökaluihin sekä laskeutumissivuihin saavuttaakseen parempia konversioita.

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä. Lue lisää 22.01.2018 1

100 vinkkiä digimarkkinointiin ja -viestintään

 Koodiviidakon tarina alkoi Suomessa vuonna 2005. Sittemmin olemme kansainvälistyneet kovasti, mutta emme koskaan ole unohtaneet juuriamme.

Suomen 100-vuotistaipaleen kunniaksi halusimme kiittää kotimaatamme. Keräsimme kokoon 100 vinkkiä digitaaliseen markkinointiin ja viestintään. Lue lisää 04.12.2017

GDPR veti markkinoijat Koodiviidakon aamiaistapahtumiin

 Loppujen lopuksihan GDPR:ssä on kyse kaikkien meidän edusta.

Koodiviidakko järjesti kaksi suuren suosion saanutta aamiaistilaisuutta EU:n uuden tietosuoja-asetuksen ympärille. Tässä vaiheessa yrityksillä on vielä aikaa tehdä GDPR:n vaatimat muutokset tietosuojaan. Lue lisää 04.12.2017

Markkinoinnin automaation hyödyt numeroina

 27 % niistä, jotka ovat alkaneet vastikään hyödyntää automaatiota, kokevat viestien vastaavan paremmin vastaanottajan tarpeita. Tekemällä oppii: kaksi vuotta...

Markkinoinnin automaatiota hyödynnetään yhä useammissa yrityksissä ja moni vielä harkitsee. Automaatiota pidetään yleisesti liiketoimintaa tehostavana ja resursseja säästävänä markkinoinnin keinona, mutta mitä sanovat tutkimukset? Kannattaako markkinoinnin automaatio? Lue lisää 31.10.2017

GDPR-muistilista ja peruskäsitteet: näin valmistaudut tulevaan EU:n tietosuoja-asetukseen

 Henkilörekisterien rekisterinpitäjien on huolehdittava ja osoitettava, että ne noudattavat tietosuoja-asetusta henkilötietoja käsitellessään ja huolehtivat...

Mitä jokaisen markkinoijan ja viestijän olisi hyvä tietää EU:n uudesta tietosuoja-asetuksesta eli GDPR:stä? Koostimme aiheesta tiiviin tietopaketin, joka sisältää asetuksen keskeiset sisällöt, termit sekä muistilistan asetukseen valmistautumisesta. Lue lisää 27.10.2017

8 vinkkiä juhlapyhien sähköpostimarkkinointiin [infograafi]

 Auta asiakkaitasi aidosti tarjoamalla hauskoja lahjavinkkejä.

Vaikka jouluun on vielä aikaa, alkaa juhlapyhien markkinoinnin valmistelu jo monta kuukautta etukäteen. Kokosimme 8 vinkkiä auttamaan sinua juhlakauden sähköpostimarkkinoinnissasi. Lue lisää 24.10.2017

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

 Kierrättämällä ikivihreää sisältöä monipuolisesti eri kanavissa saat sisällöillesi lisää yleisöä ja tätä kautta myös enemmän näkyvyyttä hakukoneissa.

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön. Lue lisää 17.10.2017

Black Friday ja Cyber Monday -vinkit verkkokauppiaalle

 Vuonna 2016 Black Friday kasvatti Suomen suurimpien verkkokauppojen myyntiä jopa 7-kertaiseksi.

Black Fridayta vietetään jälleen 24.11.2017. Sen lisäksi Suomeen on rantautumassa Cyber Monday, joka on Black Fridayn jälkeinen maanantai eli 27.11.2017. Verkkokauppiaalle pitkä kampanjaviikonloppu tarkoittaa joko erinomaista myyntiä tai mahdollisuuksia siihen. Lue lisää 12.10.2017