Viidakko Marketing Cloud

Vie markkinointisi pilveen

Markkinoija

Viidakko Marketing Cloud

Asiakkaat

Viidakko Marketing Cloudin avulla hallitset digimarkkinoinnin kokonaisuuden ilman IT-osastoa:

  • Käyttäjäystävälliset digiviestinnän työkalut skaalautuvat käyttötarpeen mukaan
  • Samasta pilvestä koko digimarkkinoinnin työkalupakki, yhdeltä toimittajalta
  • Työkalut toimivat loistavasti yksinään, yhdessä ne ovat vielä enemmän
  • Järjestelmät toimivat yhteen, luontainen integraatio tuo synergiaetua
  • Asiakaspalvelu puhelimitse, sähköpostilla ja Online chatin kautta. Toisessa päässä on aina ihminen
  • Automaattiset päivitykset tuotteisiin, käyttäjällä on aina uusin versio ohjelmistosta
  • Yhdet käyttäjätunnukset, saumaton liikkuminen eri tuotteiden välillä
  • Marketing Cloud toimii selaimella: rajojen yli, ajasta ja paikasta riippumatta ja useilla eri kielillä

Tutustu alla Digimarkkinoinnin jatkumoon ja Viidakko Marketing Cloudiin.

1. Verkkopalvelu

1. Verkkopalvelut: Sivuviidakko™ ja ViidakkoStore™

2. Markkinointi

3. Analytiikka ja asiakkuudenhallinta

Verkkopalvelu on yrityksen online-näkyvyyden ja läsnäolon perusta. Yrityksestä riippuen palvelu voi olla joko verkkosivusto, verkkokauppa tai muu online-ympäristö. Tärkeää verkkopalvelussa on kiinnostava sisältö sekä ajankohtaisuus.

  • Sivuviidakko™ on työkalu verkkosivujen julkaisuun ja ylläpitoon – sen avulla voidaan toteuttaa pienet ja suuret sivustokokonaisuudet halutulla ulkoasulla ja toiminnallisuuksilla.
  • ViidakkoStore™ on huipputason verkkokauppa pienille ja suurille kauppiaille. Monipuolinen alusta tekee sähköisen myynnin ja markkinoinnin helpoksi tarjoten samalla kattavat mahdollisuudet integraatioille kassa- ja muihin taustajärjestelmiin.

Kun verkkopalvelu on kunnossa, on aika siirtyä sen markkinointiin.

2. Markkinointi

1. Verkkopalvelu

2. Markkinointi: Postiviidakko™

3. Analytiikka ja asiakkuudenhallinta

Sähköisen markkinoinnin avulla tuodaan kävijät verkkopalveluun. Tuloksiin voidaan päästä sekä rahalla, ajalla että kohdentamalla. Sähköposti- ja mobiilimarkkinointi mahdollistavat tarkkaan segmentoidun tai jopa yksilöllisen viestinnän, jonka avulla yhteydenottoon tai verkkopalveluun voidaan ohjata juuri halutut kohderyhmät.

  • Postiviidakko™ on monipuolinen ammattilaisen työkalu kohdennettuun sähköiseen markkinointiin. Sen avulla toteutetaan helposti tyylikkäät uutiskirjeet ja mobiilimarkkinointi. Työkalun kattavat raportoinnit mahdollistavat lukijakunnan sekä toteutuneiden lähetysten tarkan analysoinnin, joiden avulla viestintää voidaan kehittää jatkuvasti eteenpäin.

Kun markkinointi on saatu liikkeelle, seuraava askel on kerätä tietoa sen toimivuudesta.

3. Analytiikka ja asiakkuudenhallinta

1. Verkkopalvelu

2. Markkinointi

3. Analytiikka ja asiakkuudenhallinta: ViidakkoCEM™

Seurannan tuloksena syntyvän analytiikan avulla verkkopalvelun käyttäjästä voidaan luoda profiili, joka mahdollistaa yksilöllisen markkinoinnin. Massamarkkinoinnista ja segmenteistä päästään tilanteeseen, jossa sähköinen markkinointi toteutaan vastaanottajan kannalta oikeaan aikaan ja oikealla sisällöllä, automaattisesti ja näin ollen myös resursseja säästäen.

  • ViidakkoCEM™ (Customer Experience Management) on markkinoinnin automaatiojärjestelmä, joka kerää seurannan avulla dataa verkkopalvelun käyttäjästä ja yhdistää tämän tiedon markkinoinnin työkaluihin. Tuloksena on automaatioputkia, jossa käyttäjä saa kohdennettua markkinointia oikea-aikaisesti. ViidakkoCEM™ täydentää digimarkkinoinnin kokonaisuuden: verkkopalvelun, markkinoinnin ja seurannan jotka toimivat jatkuvassa syklissä toisiinsa kytkeytyen.

Viidakko Marketing Cloudin avulla hallitset digimarkkinoinnin kokonaisuuden ilman IT-osastoa.