Koodiviidakon tekninen tuki on todistetusti hyvällä tasolla

Katso kuva Koodiviidakon tekninen tuki on todistetusti hyvällä tasolla Kysely osoitti, että tukemme on hyvällä tasolla: peräti 95 % vastanneista koki saaneensa ammattitaitoista ja asiantuntevaa apua asioidessaan teknisen tuen kanssa.

Teknisen tuen toimivuus on meille tärkeää – siksi toteutimmekin marraskuussa kyselyn, jossa selvitimme tukea käyttäneiden asiakkaidemme mielipiteitä asiasta. Kysely osoitti, että tukemme on hyvällä tasolla: peräti 95 % vastanneista koki saaneensa ammattitaitoista ja asiantuntevaa apua asioidessaan teknisen tuen kanssa.

Toki kehitettävääkin löytyy aina – kuvassa tuloksia ja kehitysehdotuksia tarkastelevat teknisen tuen Teemu, Marko ja Jukka yhdessä markkinointikoordinaattorimme Johannan kanssa.

Kiitos vielä kaikille kyselyyn vastanneille – otamme huomioon kaikki vastauksenne, ja pyrimme niiden myötä palvelemaan teitä jatkossa entistäkin paremmin.