Koodiviidakko Euroopan kärkeä

Katso kuva Koodiviidakko Euroopan kärkeä Kilpailun seuraavassa vaiheessa myös suuri yleisö pääsee äänestämään suosikkejaan.

Koodiviidakko on jo toistamiseen kärkikahinoissa European Business Awards -kilpailussa. Yritys on kansallisten mestareiden joukossa Customer Focus -kategoriassa, jossa menestyminen on edellyttänyt tuotteiden ja palvelujen asiakaskeskeisyyttä sekä korkeaa laatua.

Menestystä selittää yrityksen jatkuva kasvu sekä voimakas tuotekehitys. "Olemme keskittyneet markkinoinnin ja viestinnän ohjelmistopalveluiden kehittämiseen teknisesti ja toiminnallisesti maailman parhaiksi. Asiakkaamme ovat meidät tästä työstä palkinneet ostamalla jatkuvasti lisää. Moni asiakkaistamme on löytänyt meidät toisen tyytyväisen asiakkaan suosittelemana”, toimitusjohtaja Samuli Tursas kertoo.

Juryn päätökseen lienee osaltaan vaikuttanut myös Koodiviidakon voimakas kansainvälistyminen. Yritys on avannut viimeksi kuluneen vuoden aikana konttorit Moskovaan, Dubaihin, Berliiniin ja Pariisiin. ”Hong Kong on syksyllä vuorossa. Aasiasta tulee tilauksia ilahduttavasti, mikä kertoo Kiinan voimakkaasta kysynnästä tuotteitamme kohtaan”, Tursas kertoo.

European Business Awards -kilpailu järjestetään nyt kahdeksatta kertaa, ja tänä vuonna mukana on ollut yli 24 000 organisaatiota 33:sta Euroopan maasta. Koodiviidakko Oy edustaa Suomea kansallisten mestarien joukossa ja jatkaa Euroopan parhaiden kanssa kohti kilpailun seuraavaa vaihetta. Seuraavassa vaiheessa tehdään videoesittely, joiden perusteella valitaan euroopanlaajuisesti Ruban d’Honneur -ehdokkaat. Videoiden julkaisuvaiheessa myös suuri yleisö pääsee äänestämään suosikkejaan.

Koodiviidakko on mukana kilpailussa kansainvälisellä Liana Technologies -brändinimellään.

Katso Suomen kansalliset mestarit

Artikkelin kommentointi