Hyödyllistä lukemista kesälaiturille – sähköpostimarkkinoinnin opas uudistui

Hyödyllistä lukemista kesälaiturille – sähköpostimarkkinoinnin opas uudistui Koodiviidakko julkaisi kolmisen vuotta sitten sähköpostimarkkinoinnin oppaan, joka on houkutellut kattavan lukijakunnan – edellistä versiota oppaastamme on ladattu lähes 5000 kertaa.
Katso kuva Hyödyllistä lukemista kesälaiturille – sähköpostimarkkinoinnin opas uudistui Uudistuneen oppaan voit ladata perinteisen pdf:n sijaan myös suoraan iPadillesi iBookstoresta

Koodiviidakko julkaisi kolmisen vuotta sitten sähköpostimarkkinoinnin oppaan, joka on houkutellut kattavan lukijakunnan – edellistä versiota oppaastamme on ladattu lähes 5000 kertaa. Opas on nyt uudistunut sekä sisällöltään että ulkoasultaan. Uuden oppaan voit ladata perinteisen pdf:n sijaan myös suoraan iPadillesi iBookstoresta.

Oppaasta löydät muun muassa:

• Parhaat käytännöt uutiskirjeiden ja newslettereiden laadintaan
  • Lainsäädäntö ja toimintatavat
  • Tekniikan valinta ja teknologian haasteet
  • Runsaasti käytännön esimerkkejä
  • Yhteensä noin 80 sivua tehokasta informaatiota liiketoiminnan tueksi