Kirjoitus

Yhä useampi lukee sähköpostinsa mobiilisti

Ota yhteyttä
Katso kuva Yhä useampi lukee sähköpostinsa mobiilisti Tämänhetkiset tilastot käytetyimmistä sähköpostiohjelmista Suomessa sisältävät useita mielenkiintoisia ja huomionarvoisia seikkoja.

Mobiililaitteella sähköpostinsa lukevien määrä on kovassa kasvussa, mistä kertovat myös Postiviidakon uuden raportoinnin avulla saadut tulokset. Statistiikka näyttää Postiviidakon käyttäjille eri sähköpostiohjelmien prosentuaalisen jakauman, mikä mahdollistaa sähköpostimarkkinoinnin yksilöinnin aivan uudella tavalla. Nyt voit luoda dynaamista sisältöä perustuen tietyn laitteen ominaisuuksiin!

Tämänhetkiset tilastot käytetyimmistä sähköpostiohjelmista Suomessa sisältävät useita mielenkiintoisia ja huomionarvoisia seikkoja. Tiesitkö esimerkiksi, että lähes joka 20:s (4,61%) Postiviidakolla lähetettyjä kirjeitä lukeva avaa nämä sähköpostit iPhonella? Myös esimerkiksi iPadilla ja Android-laitteella lukevien määrä on kivunnut jo kohtalaisen ylös – molemmat vain hieman alle yhteen prosenttiin (katso kuva).

Me Koodiviidakolla olemme tämän hetken kehityksessä mukana, ja Postiviidakolla tehdyt viestit näkyvät oikein myös yleisimmillä älypuhelimilla. Voit siis varmistua siitä, että kirjeesi toimivat ja kuvat avautuvat suoraan – ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta.

Tutustu Postiviidakkoon tarkemmin tästä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

10 yleisintä harhaluuloa markkinoinnin automaatiosta

Aika on vihdoin kypsä markkinoinnin automaatiolle. Ennen kuin ryhdymme toimeen, karistetaan muutama markkinoinnin automaatioon yleisesti liitetty harhaluulo.

Lue lisää

5 syytä hyödyntää markkinoinnin automaatiota verkkokaupassa

Miksi markkinoinnin automaatiota kannattaa hyödyntää verkkokaupan markkinoinnissa? Kokosimme viisi hyvää syytä ja käytännön vinkkejä.

Lue lisää

Analytiikka mediaseurannassa

Mediaseurantapalvelun avulla organisaatio voi helposti pysyä ajan tasalla toiminnalleen tärkeistä aiheista. Pelkästään tiedon keräämisellä ei ole yksistään mitään arvoa, vaan arvokas data täytyy valjastaa hyötykäyttöön. Datan syvällinen analysointi ja ymmärtäminen on koko ajan yhä tärkeämpää.

Lue lisää

Kohti täysivaltaisempaa mediaseurantaa

Tuntuuko sinusta, että seurantojen luominen ja kohdentaminen on hankalaa ja työlästä? Perinteisesti mediaa seurataan avainsanojen pohjalta rakennettujen automaattisten seurantojen avulla. Uusi aihealuehaku tekee mediaseurannasta helpompaa ja tarkempaa.

Lue lisää

Tarkista nämä: 10 kohdan muistilista hyvään verkkoasiakaspalveluun

Nykyasiakas on kriittinen ja äänestää yhä helpommin (ja nopeammin) jaloillaan, jos ei löydä haluamaansa helposti ja saa tukea ja apua heti sitä tarvitessaan. Kulman takana odottaa kyllä useimmiten uusi palveluntarjoaja, ellei useampikin, joka on valmis jatkamaan siitä, missä edellinen epäonnistui.

Lue lisää