Kirjoitus

Verkkokaupasta vientiyritys?

Ota yhteyttä
Katso kuva Verkkokaupasta vientiyritys? Pikkus-verkkokauppa on positiivinen poikkeus lähtiessään rohkeasti maailmalle.

Samaan aikaan kun ulkomaiset verkkokauppiaat rynnivät Suomen markkinoille, omat mahdollisuutemme kansainväliseen myyntituloon valuvat hukkaan. Pikkus-verkkokauppa on positiivinen poikkeus lähtiessään rohkeasti maailmalle. Pikkus on ensivaiheessa Ruotsin markkinoille suunnattu, 0-7 vuotiaiden lasten äideille kohdennettu verkkokauppa.

Tutustu Pikkus-verkkokauppaan

Tiesitkö, että ViidakkoStore -verkkokauppa-alustamme soveltuu erinomaisesti myös kansainväliseen kaupankäyntiin? Monikieli- ja -valuuttatuki mahdollistavat kaupankäynnin myös Suomen rajojen ulkopuolella – jouhevasti ja näppärästi yhdeltä alustalta.

Kysy lisää kansainvälisestä verkkokaupasta myynnistämme

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

10 yleisintä harhaluuloa markkinoinnin automaatiosta

Aika on vihdoin kypsä markkinoinnin automaatiolle. Ennen kuin ryhdymme toimeen, karistetaan muutama markkinoinnin automaatioon yleisesti liitetty harhaluulo.

Lue lisää

5 syytä hyödyntää markkinoinnin automaatiota verkkokaupassa

Miksi markkinoinnin automaatiota kannattaa hyödyntää verkkokaupan markkinoinnissa? Kokosimme viisi hyvää syytä ja käytännön vinkkejä.

Lue lisää

Analytiikka mediaseurannassa

Mediaseurantapalvelun avulla organisaatio voi helposti pysyä ajan tasalla toiminnalleen tärkeistä aiheista. Pelkästään tiedon keräämisellä ei ole yksistään mitään arvoa, vaan arvokas data täytyy valjastaa hyötykäyttöön. Datan syvällinen analysointi ja ymmärtäminen on koko ajan yhä tärkeämpää.

Lue lisää

Kohti täysivaltaisempaa mediaseurantaa

Tuntuuko sinusta, että seurantojen luominen ja kohdentaminen on hankalaa ja työlästä? Perinteisesti mediaa seurataan avainsanojen pohjalta rakennettujen automaattisten seurantojen avulla. Uusi aihealuehaku tekee mediaseurannasta helpompaa ja tarkempaa.

Lue lisää

Tarkista nämä: 10 kohdan muistilista hyvään verkkoasiakaspalveluun

Nykyasiakas on kriittinen ja äänestää yhä helpommin (ja nopeammin) jaloillaan, jos ei löydä haluamaansa helposti ja saa tukea ja apua heti sitä tarvitessaan. Kulman takana odottaa kyllä useimmiten uusi palveluntarjoaja, ellei useampikin, joka on valmis jatkamaan siitä, missä edellinen epäonnistui.

Lue lisää