Kirjoitus

Klarna pyrkii mullistamaan verkkomaksamisen

Ota yhteyttä
Klarna pyrkii mullistamaan verkkomaksamisen Parhaimmillaan Klarna Checkoutiin vaihtaneiden verkkokauppiaiden konversioaste on noussut yli 20 %. Selitys tähän löytyy siitä, että palvelu vähentää verkossa tapahtuvan kaupan ostoesteitä.

Verkkomaksamisen innovaatiot eivät pysähdy, ja miksi pysähtyisivät? Alkava vuosi tuo verkkokaupan maksutapavalikoimaan uuden tuoteinnovaation, joka tarjoaa kokonaisratkaisun verkkomaksamiseen. Uuden palvelun takana on Euroopan johtaviin maksutapatoimittajiin lukeutuva Klarna, jonka palveluja käyttää 12 miljoonaa kuluttajaa ja 15 000 verkkokauppiasta.

Uuden palvelun myötä verkkokaupan maksutapavalikoima laajenee entisestään ja tuo kauppiaille lisää vaihtoehtoja. Erillisten sopimusten sijaan kauppias voi nyt valita kokonaisratkaisun, joka tarjoaa kaikki maksutavat yhden palvelun kautta.

Klarna Checkout ja maksutavan edut

Klarna Checkout on maksuratkaisu, joka tarjoaa kaikki maksutavat: myös korttimaksut ja pankkimaksut. Ostajan kannalta maksaminen onnistuu niin tietokoneella, älypuhelimella kuin tabletillakin. Aivan kuten lasku- ja tilipalveluissakin, Klarna Checkout vastaa kaikista luotto- ja petosriskeistä ja varmistaa, että verkkokauppias saa aina maksun.

Parhaimmillaan Klarna Checkoutiin vaihtaneiden verkkokauppiaiden konversioaste on noussut yli 20 %. Selitys tähän löytyy siitä, että palvelu vähentää verkossa tapahtuvan kaupan ostoesteitä. Kassalla vaaditaan vain hyvin vähän tietoa asiakkaasta, joten maksaminen käy nopeasti ja helposti ilman häiriötekijöitä.

Klarna Checkout -palvelu on täysin integroitu ViidakkoStore-verkkokauppa-alustaan joten alkuunpääseminen on helppoa.

Tutustu tarkemmin ja ota palvelu käyttöön

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

 

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

10 yleisintä harhaluuloa markkinoinnin automaatiosta

Aika on vihdoin kypsä markkinoinnin automaatiolle. Ennen kuin ryhdymme toimeen, karistetaan muutama markkinoinnin automaatioon yleisesti liitetty harhaluulo.

Lue lisää

5 syytä hyödyntää markkinoinnin automaatiota verkkokaupassa

Miksi markkinoinnin automaatiota kannattaa hyödyntää verkkokaupan markkinoinnissa? Kokosimme viisi hyvää syytä ja käytännön vinkkejä.

Lue lisää

Analytiikka mediaseurannassa

Mediaseurantapalvelun avulla organisaatio voi helposti pysyä ajan tasalla toiminnalleen tärkeistä aiheista. Pelkästään tiedon keräämisellä ei ole yksistään mitään arvoa, vaan arvokas data täytyy valjastaa hyötykäyttöön. Datan syvällinen analysointi ja ymmärtäminen on koko ajan yhä tärkeämpää.

Lue lisää

Kohti täysivaltaisempaa mediaseurantaa

Tuntuuko sinusta, että seurantojen luominen ja kohdentaminen on hankalaa ja työlästä? Perinteisesti mediaa seurataan avainsanojen pohjalta rakennettujen automaattisten seurantojen avulla. Uusi aihealuehaku tekee mediaseurannasta helpompaa ja tarkempaa.

Lue lisää

Tarkista nämä: 10 kohdan muistilista hyvään verkkoasiakaspalveluun

Nykyasiakas on kriittinen ja äänestää yhä helpommin (ja nopeammin) jaloillaan, jos ei löydä haluamaansa helposti ja saa tukea ja apua heti sitä tarvitessaan. Kulman takana odottaa kyllä useimmiten uusi palveluntarjoaja, ellei useampikin, joka on valmis jatkamaan siitä, missä edellinen epäonnistui.

Lue lisää