Kirjoitus

Case: Mobiililla ostetaan enemmän

Ota yhteyttä
Katso kuva Case: Mobiililla ostetaan enemmän Case-verkkokaupastamme voit nähdä, että viimeisen reilun puolen vuoden aikana mobiililaitteilla tehtyjen ostosten määrä suhteessa kävijämäärään on tuplaantunut.
Case: Mobiililla ostetaan enemmän Case-esimerkistämme mielenkiintoisen tekee myös se, että keskiostos älypuhelin- ja tablettilaitteilla tehdyissä verkko-ostoissa on tietokoneilla tehtyjä suurempi.

Yhä usemmin sähköpostit ja nettisivustot selaillaan erilaisilla mobiililaitteilla pöytäkoneen tai läppärin sijaan. Tämän kehityksen myötä verkkopalveluiden responsiivisuus ja mobiiliystävällisyys ovat nostaneet voimakkaasti päätään. Viime aikoina myös verkkokaupoissa on näkynyt selkeä trendi mobiililaitteiden käytön kasvussa.

Case-verkkokauppamme graafista voit nähdä, että tässä tapauksessa viimeisen reilun puolen vuoden aikana mobiililaitteilla tehtyjen ostosten määrä suhteessa kävijämäärään on tuplaantunut.

Case-esimerkistämme mielenkiintoisen tekee myös se, että keskiostos älypuhelin- ja tablettilaitteilla tehdyissä verkko-ostoissa on tietokoneilla tehtyjä suurempi. Tämä seikka antaa osviittaa siitä, että kaupan käyttäjäystävällisyyteen mobiilikäyttäjille todella kannattaa panostaa.

Viidakkostore-alustalla on mahdollista optimoida verkkokauppa näkymään parhaalla mahdollisella tavalla sekä tableteilla että älypuhelinten pienemmillä näytöillä. Tutustu ViidakkoStoreen ja ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja verkkokauppojen mobiiliystävällisestä toteutuksesta.

Tutustu ViidakkoStoreen

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

10 yleisintä harhaluuloa markkinoinnin automaatiosta

Aika on vihdoin kypsä markkinoinnin automaatiolle. Ennen kuin ryhdymme toimeen, karistetaan muutama markkinoinnin automaatioon yleisesti liitetty harhaluulo.

Lue lisää

5 syytä hyödyntää markkinoinnin automaatiota verkkokaupassa

Miksi markkinoinnin automaatiota kannattaa hyödyntää verkkokaupan markkinoinnissa? Kokosimme viisi hyvää syytä ja käytännön vinkkejä.

Lue lisää

Analytiikka mediaseurannassa

Mediaseurantapalvelun avulla organisaatio voi helposti pysyä ajan tasalla toiminnalleen tärkeistä aiheista. Pelkästään tiedon keräämisellä ei ole yksistään mitään arvoa, vaan arvokas data täytyy valjastaa hyötykäyttöön. Datan syvällinen analysointi ja ymmärtäminen on koko ajan yhä tärkeämpää.

Lue lisää

Kohti täysivaltaisempaa mediaseurantaa

Tuntuuko sinusta, että seurantojen luominen ja kohdentaminen on hankalaa ja työlästä? Perinteisesti mediaa seurataan avainsanojen pohjalta rakennettujen automaattisten seurantojen avulla. Uusi aihealuehaku tekee mediaseurannasta helpompaa ja tarkempaa.

Lue lisää

Tarkista nämä: 10 kohdan muistilista hyvään verkkoasiakaspalveluun

Nykyasiakas on kriittinen ja äänestää yhä helpommin (ja nopeammin) jaloillaan, jos ei löydä haluamaansa helposti ja saa tukea ja apua heti sitä tarvitessaan. Kulman takana odottaa kyllä useimmiten uusi palveluntarjoaja, ellei useampikin, joka on valmis jatkamaan siitä, missä edellinen epäonnistui.

Lue lisää