Kaikki uutiset

JOTin palkittu digipresentaatio syntyi käsityönä

Katso kuvat JOTin palkittu digipresentaatio syntyi käsityönä Työtä helpotti huomattavasti asiakkaan kanssa käyty aktiivinen vuoropuhelu, jonka aikana sisältö muotoutui lähes valmiiksi. Esityksen rakenne ja suurin osa sisällöstä...

Lähtökohtana yli sata sivua powerpointeja, tavoitteena uniikki verkkopohjainen yritysesittely, lopputuloksena tukku palkintoja ja tyytyväisyydestä myhäilevä asiakas. Työmaan Uula Muoniovaara avaa vieraskynä-artikkelissamme, miten palkittu digipresentaatio syntyi. Lue lisää 13.10.2014

5 vinkkiä verkkokaupan AdWords-mainontaan

5 vinkkiä verkkokaupan AdWords-mainontaan Tehokkaimmissa mainoksissa toteutuu message match: mainos vastaa täsmälleen käyttäjän hakemaa termiä ja laskeutumissivu mukautuu sisällöltään käyttäjän hakutermiä...

Google AdWords on parhaimmillaan erittäin tehokas myynnin lisääjä verkkokaupan markkinoinnissa. Esittelemme artikkelissamme muutamia hyväksi havaittuja vinkkejä, jotka jokaisen mainostajan pitäisi tietää AdWordsista. Lue lisää 01.10.2014

Mitä tarkoittaa ketterä markkinoinnin automaatio?

Katso kuva Mitä tarkoittaa ketterä markkinoinnin automaatio? Ketterän markkinoinnin automaation (Agile Marketing Automation) -lähestymistavassa automaation hyödyt tuodaan organisaatioon vaiheittain.

Markkinoinnin automaatio kiinnostaa yhä useampaa suomalaista yrityspäättäjää. Käsitteenä se on kuitenkin vielä suhteellisen vieras, ja vain harva ymmärtää mitä markkinoinnin automaatio tarkoittaa käytännön tasolla. Lue lisää 30.09.2014

Markkinointiviestinnän viikko inspiroi ja puhutti

Katso kuvat Markkinointiviestinnän viikko inspiroi ja puhutti Markkinoinnin automaatio ja viestinnän tehostaminen yksilön huomioivilla keinoilla kiinnostaa yhä useampaa suomalaista yrityspäättäjää.

Markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiset kokoontuivat 23.-24.9 Wanhaan Satamaan keskustelemaan ja inspiroitumaan markkinointiviestinnän uusista tuulista. Lue lisää 29.09.2014

Koodiviidakko Euroopan kärkeä

Katso kuva Koodiviidakko Euroopan kärkeä Kilpailun seuraavassa vaiheessa myös suuri yleisö pääsee äänestämään suosikkejaan.

Koodiviidakko Oy on päässyt jo toistamiseen kärkikahinoihin European Business Awards -kilpailussa. Customer Focus -kategoriassa menestyminen on edellyttänyt tuotteiden ja palvelujen asiakaskeskeisyyttä sekä korkeaa laatua. Lue lisää 08.09.2014

Tavataan Markkinointiviestinnän viikolla

Tavataan Markkinointiviestinnän viikolla Markkinointiviestinnän viikolla kuulet uusimmat tuulet markkinointiviestinnän ja liiketoiminnan yhteispelistä.

Koodiviidakko on jälleen mukana 23-24.9 järjestettävällä markkinointiviestinnän viikolla. Katso kabinettimme E124 mielenkiintoiset esitysaiheet! Lue lisää 28.08.2014

Sisältömarkkinointi jatkaa voittokulkuaan, markkinoinnin automaatiot tekevät tuloaan

Katso kuvat Sisältömarkkinointi jatkaa voittokulkuaan, markkinoinnin automaatiot tekevät tuloaan 80 % sähköpostimarkkinoijan uutiskirjeen lukijoista toivoo sisältömarkkinoinnin aiheita käsiteltävän myös jatkossa. Vastaajat saivat valita useamman vaihtoehdon.

Kysyimme Sähköpostimarkkinoijan uutiskirjeemme vastaanottajilta, mistä aiheesta he haluaisivat lukea tulevana syksynä. Tulokset paljastavat sisältömarkkinoinnin olevan toivotuin aihe, mutta myös markkinoinnin automaatiot kiinnostavat yhä useampaa lukijaa. Lue lisää 22.08.2014

Voiko verkkokauppias lomailla?

Voiko verkkokauppias lomailla? Verkkokauppa-asiakkaat ovat tottuneet tekemään ostoksia ajasta ja päivästä riippumatta, joten kaupan sulkeminen lomien ajaksi soveltuu kehnosti verkkokaupan...

Usein sanotaan, ettei yrittäjä ole koskaan lomalla. Mutta entäpä verkkokauppayrittäjä? Mitä vaaditaan, jotta verkkokauppias voi ottaa rennosti? Lue lisää 30.06.2014

Mikä on hyvä CTR?

Katso kuvat Mikä on hyvä CTR? Eri aloja vertailevan Silverpopin tutkimuksen mukaan avausprosenttia voidaan pitää hyvänä, jos se kattaa noin viidenneksen vastaajista.

Kuulemme lähes päivittäin asiakkailtamme ja prospekteilta kysymyksiä siitä, mitä onnistunut uutiskirjeviestintä oikeastaan tarkoittaa. Mikä on hyvä avaus- tai klikkausprosentti? Lue lisää 26.06.2014 2

Markkinoinnin automaatio – luovan kumppanin kaveri?

Markkinoinnin automaatio – luovan kumppanin kaveri? Markkinoinnin automaatio ei ole kampanja tai uusi kanava, vaan muuttaa parhaimmillaan koko yrityksen tavan tehdä bisnestä ja sähköistä viestintää.

Automaatioiden myötä sisällöntuotannon määrä kasvaa räjähdysmäisesti yrityksissä. Tämä on ollut perinteisesti luovan kumppanin ydinosaamista, joten toimistojen pitäisi elää nyt uutta nousukauttaan. Eurot tuntuvat kuitenkin valuvan muualle – mistä tämä johtuu? Lue lisää 17.06.2014