Kaikki uutiset

Case: Kyselyt osana sähköistä viestintää

 Katso kuvat Koodiviidakon kyselyt on sovitettu ulkoasultaan yrityksen tyyliin ja niissä on tarjottu erilaisia tapoja vastata.

Verkkokyselyiden avulla voidaan parantaa asiakaskokemusta ja tehdä sähköisestä viestinnästä vuorovaikutteisempaa. Lue case Postiviidakon ja Surveypalin yhteiskäytöstä. Lue lisää 23.02.2015

Verkkopalvelun tietoturva – mitä markkinoijan tulee tietää?

 Kaikista ohjelmistoista voi joskus löytyä tietoturva-aukkoja tai ongelmia. Merkityksellisintä on se, kuinka nopeasti niihin reagoidaan.

Markkinoinnissa ja viestinnässä tietotekniikka on yhä useammin keskiössä. Mutta vain harva markkinoinnin ammattilainen tulee ajatelleeksi, miten merkittävässä roolissa verkkopalvelun tietoturva on. Lue lisää 13.02.2015

Markkinoinnin automaatio myynnin tukena: liidien hankinta ja hoivaaminen

 Markkinoinnin automaatio tarjoaa uudenlaisia mahdollisuuksia päästä osaksi asiakkaan ostoprosessia jo aikaisessa vaiheessa.

Verkkopalveluiden ja sisällön merkitys ostoprosessissa on kasvanut huomattavasti. Asiakasta ei kuitenkaan kannata jättää yksin ja vain toivoa parasta. Lue lisää 06.02.2015

Viestintä tekee tapahtumasi

 Tapahtumaviestinnän tehokkuutta on hyvä tarkkailla koko prosessin ajan. Jos osallistujatavoitteen tarkastamisen jättää viimeiselle ilmoittautumispäivälle, ollaan pahasti...

Mitä kaikkea viestintää liittyy tapahtumien järjestämiseen, ja kuinka eri toimenpiteet voidaan valjastaa tehokäyttöön? Vierasbloggaajamme Eventilla Oy:ltä käy läpi keinoja, joiden avulla toteutat tehokkaan viestinnän läpi tapahtuman elinkaaren. Lue lisää 21.01.2015

Kun markkinointi ei yksin riitä

 Mitattavuus ja yhdisteleminen ovat uuden vuoden viestintä- ja PR-teemat.

Kokemuksemme mukaan mediasuhteet ovat olennainen osa kaikenkokoisten toimijoiden viestintää. Pelkkä markkinointi harvoin riittää ja omaa asiantuntijuuttaan voi vahvistaa parhaiten tiedottamisella ja seuraamalla omaa julkisuuttaan mediaseurannalla. Lue lisää 13.01.2015

5 markkinoinnin automaatiota, jotka jokaisen yrityksen tulisi tehdä

 Markkinoinnin automaatioiden avulla verkkokävijät ja uutiskirjetilaajat muuttuvat prospekteista liideiksi ja siirtyvät oikealla hetkellä automaattisesti myyntiprosessin...

Vuosi 2015 on monella markkinoijalla alkanut lupauksella perehtyä markkinoinnin automaatioon. Jotta tälle lupaukselle ei kävisi perinteisesti, päätimme auttaa listaamalla viisi markkinoinnin automaation toimenpidettä, joita jokaisen yrityksen tulisi jo tehdä. Lue lisää 12.01.2015

Koodiviidakko jatkoon arvostetussa European Business Awards -kilpailussa

 Kaukaisessa Suomessa voi kovalla ja määrätietoisella työllä rakentaa kansainvälisesti kilpailukykyisiä tuotteita.

Koodiviidakko on selvittänyt tiensä jatkoon arvostetussa European Business Awards -kilpailussa. Yritys on yksi kansallisista finalisteista Customer Focus -kategoriassa, jossa menestyminen on edellyttänyt tuotteiden ja palvelujen asiakaskeskeisyyttä sekä korkeaa laatua. Yritys, joka saa eniten ääniä julkisessa äänestyksessä, etenee kilpailun seuraavaan vaiheeseen ja saa maakohtaisen kansallisen mestarin tittelin. Lue lisää 07.01.2015

10 uutiskirjettä, jotka deletoin ja miksi

 Jos uutiskirje kokonaisuutena on kakku, sisältö on täyte ja ulkoasu sen kuorrute. Kukapa haluaisi pelkkää kermavaahtoa kakkuunsa?

Toisten tekemien uutiskirjeiden seuraaminen ja lukeminen on ehdottomasti parhaita tapoja oppia ja inspiroitua uutiskirjeviestinnässä. Mutta kuinka välttää joutumasta sähköpostilaatikon roskakoriin? Lue lisää 05.01.2015 4

Markkinoinnin automaatio – mitä se on ja mihin sitä käytetään?

 Markkinoinnin automaatiosta puhuttaessa ei ensimmäisenä tule mieleen asiakaspalvelu. Sitä se kuitenkin on. Markkinoinnin automaatio pyrkii samaan kuin hyvä kauppias,...

Markkinoinnin automaatio nostaa markkinoinnin kohteeksi ryhmän sijaan yksilön. Käytännössä tarpeet ja halut jäljitetään henkilötasolle, ja tiedon perusteella voidaan analysoida, mallintaa ja ennustaa käyttäytymistä nopeasti ja skaalautuvasti. Lue lisää 22.12.2014

Koodiviidakko Oy jo viidettä kertaa Deloitte Technology Fast 50 Finland -listalla

 Koodiviidakon sijoitus kasvulistalla viidettä vuotta peräkkäin kertoo pitkäjänteisestä työstä, jota teemme asiakkaidemme kanssa.

Koodiviidakko on sijoittunut jo viidettä kertaa peräkkäin Suomen nopeimmin kasvavien teknologiayritysten joukkoon. Lue lisää 28.11.2014